TOP 5

בלינגהאם במקום הראשון? הקשרים היקרים בעולם היום

הקשרים בעלי השווי הגבוה בעולם: בלינגהאם מוביל את הטבלה בפער בשווי של 180 מיליון יורו, ארבעת הקשרים האחרים ברשימה מוערכים ב-110 מיליון יורו
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
הקשר זו אולי העמדה בה משחקים השחקנים הכישרוניים ביותר, בה באים לידי ביטוי היכולות ההתקפיות, יצירתיות, הגנתיות וניהוליות (על המגרש) של השחקן. רשימת חמשת הקשרים הטובים בעולם כרגע נחשפה, 5 נציגים אירופאיים, 2 לנבחרת גרמניה. 4 מתוך 5 מהרשימה מוערכים באותו שווי - 110 מיליון יורו, כך שמקומות 5 עד 2 מדורגים לפי גיל השחקן מהמבוגר לצעיר.

5. רודרי הרננדז - 110 מיליון יורו. הקשר הספרדי של מנצ'סטר סיטי הוא ככל הנראה הקשר האחורי הטוב בעולם כרגע, היה אולי השחקן החשוב בסגל של פפ בזכיה בטראבל בעונה שעברה כאשר החזיק את מרכז המגרש וכבש שערים חשובים.
4. דקלן רייס - 110 מיליון יורו. הקשר הצעיר והמוכשר של ארסנל שהגיע ונמצא בכושר מצוין, עושה עבודה שקטה במרכז המגרש ומנהל את המשחק ברמה הכי גבוהה שיש, ארסנל כרגע מוליכה את הליגה האנגלית והרבה מזה בזכותו.
3. ג'מאל מוסיאלה - 110 מיליון יורו. היהלום של באיירן מינכן, בין כל השמות הנוצצים בקבוצה, מוסיאלה הוא ככל הנראה השחקן הטוב בקבוצה בעונות האחרונות, דריבל ושליטה נהדרת בכדור לצד שערים נפלאים, כולל שער אליפות לבאיירן בעונה שעברה והופעה נהדרת במונדיאל האחרון.
2. פלוריאן ווירץ - 110 מיליון יורו. בעונה כזו מטורפת של באייר לברקוזן שככל הנראה תזכה באליפות גרמניה, אי אפשר שלא להזכיר את השחקן אולי החשוב בקבוצה בעונה הזו. 10 בישולים -7 שערים לשחקן הנפלא בעודו בן 20 שפורח תחת צ'אבי אלונסו. יחד עם מוסיאלה, נראה שגרמניה מגיעה מוכנה ליורו הקרוב.
1. ג'וד בלינגהאם - 180 מיליון יורו. קשרה האנגלי של ריאל מדריד שנמצא בעונת שיא בגיל 20, מלך שערי הליגה הספרדית ומספק יכולות וביצועים ברמות הגבוהות שנראו, מוביל את ריאל לזכייה באליפות, ומכוונים גם לזכייה בליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה