TOP 5
סקר שנתי חושף את חברות התעופה המובילות בעולם - דירוג הלקוחות
גלו את חברות התעופה שמעלות את חווית הטיסה לגבהים חדשים, סקר חדש מגלה אילו חברות תעופה הופכות את המסע למדהים כמו היעד, ומובילות את התחבורה האווירית בשביעות הרצון והאמינות של הלקוחות. גלו אילו חברות תעופה הן הטובות בעולם
בסקר שנערך לאחרונה על ידי "?Which" נחשפו חברות התעופה שנוסעים באמת אוהבים. שלא כמו עמיתיהם בדירוג נמוך יותר, חברות אלו ידועות בזכות הדייקנות שלהן, שיעורי הביטול הנמוכים ושירות הלקוחות יוצא הדופן. מובילה את החבילה היא Jet2, חברה מרשימה עם ציון לקוחות יוצא מן הכלל, ואחריה רשימה מגוונת של חברות תעופה ששלטו באמנות להפוך את הטיסה לתענוג מחדש.
רשימת חברות התעופה הטובות ביותר:
1. ג'ט2 - Jet2
ממריאה כמובילה עם ציון לקוחות מרשים של 81%. עם 68% מהטיסות שיוצאות בזמן ושיעור ביטולים מינימלי של 0.5%, נוסעי Jet2 מתלהבים מהחוויות החיוביות שלהם, מההזמנה ועד הנחיתה.
2. אייסלנד אייר - Icelandair
במקום השני עם ציון לקוחות של 74%, ביצועים ראויים לשבח של 75% עמידה בלוחות הזמנים ושיעור ביטולים של 1.5% ברגע האחרון. המסלולים הייחודיים והגישה הממוקדת בלקוח מייחדים אותה מהמתחרים.
במקום השני עם ציון לקוחות של 74%, ביצועים ראויים לשבח של 75% עמידה בלוחות הזמנים ושיעור ביטולים של 1.5% ברגע האחרון. המסלולים הייחודיים והגישה הממוקדת בלקוח מייחדים אותה מהמתחרים.
3. נורוויג'ן - Norwegian
ניצבת במקום השני, גם היא זוכה לציון לקוחות של 74%, אבל מזנקת עם שיא של 76% דייקנות ורק 0.7% מהטיסות בוטלו ברגע האחרון. נורוויג'ן, הידועה בטיסות הזולות לטווח ארוך, שומרת על סטנדרטים גבוהים של שירות.
ניצבת במקום השני, גם היא זוכה לציון לקוחות של 74%, אבל מזנקת עם שיא של 76% דייקנות ורק 0.7% מהטיסות בוטלו ברגע האחרון. נורוויג'ן, הידועה בטיסות הזולות לטווח ארוך, שומרת על סטנדרטים גבוהים של שירות.
4. טורקיש איירליינס - Turkish Airlines
עוקבת מקרוב עם ציון לקוחות של 73%, למרות ביצועים נמוכים יותר בעמידה בזמנים של 64%. החברה מתהדרת בשיעור הביטולים הנמוך ביותר של 0.3%, מה שמדגיש את אמינות החברה.
עוקבת מקרוב עם ציון לקוחות של 73%, למרות ביצועים נמוכים יותר בעמידה בזמנים של 64%. החברה מתהדרת בשיעור הביטולים הנמוך ביותר של 0.3%, מה שמדגיש את אמינות החברה.
5. לוגן אייר - Loganair
חברת התעופה האזורית של בריטניה, זוכה לציון לקוחות של 72%. יש לה ביצועים מוצקים בעמידה בזמנים של 70% אבל שיעור ביטולים גבוה יותר של 4.2%, מה שנראה שלא הרתיע את בסיס הלקוחות הנאמן שלו.
חברת התעופה האזורית של בריטניה, זוכה לציון לקוחות של 72%. יש לה ביצועים מוצקים בעמידה בזמנים של 70% אבל שיעור ביטולים גבוה יותר של 4.2%, מה שנראה שלא הרתיע את בסיס הלקוחות הנאמן שלו.
6. סוויס אייר - Swiss Air
מזנקת למקומה עם ציון לקוחות של 71%, תואם את הדייקנות של Loganair אך עם שיעור ביטול נמוך יותר של 1.5%. החברה זוכה לשבחים על יעילות ושירות איכותי.
מזנקת למקומה עם ציון לקוחות של 71%, תואם את הדייקנות של Loganair אך עם שיעור ביטול נמוך יותר של 1.5%. החברה זוכה לשבחים על יעילות ושירות איכותי.
7. פינאייר - Finnair
מנווטת לרשימה עם ציון לקוחות של 68%, הביצועים הגבוהים ביותר בעמידה בזמנים של 80% ושיעור ביטולים נמוך של 0.3%, מה שמציג את מחויבותה לאמינות ולאירוח נורדי.
מנווטת לרשימה עם ציון לקוחות של 68%, הביצועים הגבוהים ביותר בעמידה בזמנים של 80% ושיעור ביטולים נמוך של 0.3%, מה שמציג את מחויבותה לאמינות ולאירוח נורדי.
8. איר פורטוגל - TAP Air Portugal
סוגרת את 8 הראשונים עם ציון לקוחות של 67%. למרות ביצועים נמוכים יותר בעמידה בזמנים של 60%, שיעור הביטולים של 0.9% והקסם של האירוח הפורטוגלי גורמים לנוסעים לחזור.
סוגרת את 8 הראשונים עם ציון לקוחות של 67%. למרות ביצועים נמוכים יותר בעמידה בזמנים של 60%, שיעור הביטולים של 0.9% והקסם של האירוח הפורטוגלי גורמים לנוסעים לחזור.
עוד ב-
הסקר מצייר תמונה אופטימית של תעשיית התעופה, כאשר חברות התעופה המובילות מציבות סטנדרטים גבוהים בשביעות רצון לקוחות, דייקנות ואמינות. חברות תעופה אלו מוכיחות כי מצוינות בשירות וביעילות תפעולית יכולה להתקיים במקביל, אפילו בנוף המאתגר של נסיעות גלובליות. ככל שהנוסעים ממשיכים להביע את העדפותיהם וחוויותיהם, כך גם חברות התעופה ימשיכו להניב פירות בקשב ונוחות ללקוחות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה