עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' ועמוס לוזון יסגרו לעסקה? זו הקבוצה שירכוש המגיש

בעיריית ראשון לציון יחכו עד אחרי הבחירות המוניציפליות בסוף חודש פברואר הנוכחי, כדי לאתר מחליף לעמוס לוזון, שמצדו לא מעוניין לכאורה להמשיך במועדון וברקוביץ' שזכור לטוב מצד האוהדים והוביל את הקבוצה להתחרות על העפלה לליגת העל, נמצא בין המועמדים לקחת את המושכות
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
אחרי השמועות האחרונות סביב הפועל ראשון לציון ופרויקט הענק של לוזון נדל"ן של הבעלים עמוס לוזון, הקבוצה מהליגה הלאומית עומדת היום (שישי) בלב פרסום מעניין בערוץ הספורט, שם דווח כי היא עשויה שוב לחזור לבעלות של אייל ברקוביץ`, שרוצה לעשות קאמבק לקבוצה על פי ההערכות.
בינתיים, בעיריית ראשון לציון יחכו עד אחרי הבחירות המוניציפליות בסוף חודש פברואר הנוכחי, כדי לאתר מחליף לעמוס לוזון, שמצדו לא מעוניין לכאורה להמשיך על פי ערוץ הספורט. ברקוביץ' זכור לטוב מצד האוהדים והוביל את הקבוצה להתחרות על העפלה לליגת העל.

בעבר שימש הבעלים של הפועל נשר מהליגות הנמוכות ולאחרונה דווח על מו"מ עם הפועל רמת גן. על פי ערוץ הספורט, במועדון היו רוצים לראות את מגיש רשת 13 החדש שב לעמדת הכוח בקבוצה.
גורם שמעורה בפרטים ובהתפתחויות סיפר לערוץ הספורט: "ברור שאייל ברקוביץ זה שם נוצץ והוא עשה דברים טובים מאוד לכדורגל בראשל"צ, אבל צריך להמתין עד לבחירות הקרובות.יש הצעות נוספות וגם נבחנת האפשרות לשמור על מחלקת הנוער כיחידה נפרדת, מה שעלול למנוע את ההתקשרות המחודשת, מה עוד שיש הצעות נוספות. ברקוביץ הביע עיניין אבל כרגע זה עוד רחוק ויש עוד דברים שצריך לפתור. בכל מצב העירייה לא מעוניינת לנהל בעתיד את קבוצת הבוגרים והחשיבה על בעלים חדש לרבות אייל ברקוביץ אכן קיימת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל מה אתה צריך את השטויות האלה? (ל"ת)
    הבורר 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור