עסקי ספורט

אחיו של אייל ברקוביץ' נשכח? כך הוא משלים הכנסה

בעוד הכוכב החדש של רשת 13 ירוויח 200 אלף שקל בחודש, אם אתם שואלים את עצמכם ממה נניח מתפרנס אחיו, מאמן הכדורגל ניר ברקוביץ' שכרגע לא מאמן אף קבוצה, התשובה מעניינת מאוד - סוכן תיירות
מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אחרי שנחשף חוזה החלומות של אייל ברקוביץ' בביתו החדש בתקשורת, ממש אחרי הפרידה המתוקשרת מזוגתו להגשה ב-18 השנים האחרונות אופירה אסייג. רשת 13 הודיעה כי בעקבות הצטרפותו של אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ, החוזה שלו כולל שכר מפנק במיוחד.
ברקוביץ', מהמנחים הבולטים בטלוויזיה הישראלית, יצטרף לרשת 13 בקרוב ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה. רן בוקר טען כי הוא יזכה לחוזה 'מיליונים', כ-200 אלף שקלים בחודש - מהגבוהים בטלוויזיה בישראל, כמעט פי שניים ממה שהרוויח בקשת 12.
אבל אם אתם שואלים את עצמכם ממה נניח מתפרנס אחיו, מאמן הכדורגל ניר ברקוביץ' שכרגע לא מאמן אף קבוצה, התשובה מעניינת מאוד. על פי TMI, אחיו של 'הקוסם' משלים הכנסה בתור סוכן תיירות לכאורה, לא מזמן גם נקשרו אליו שמועות על עיסוק בעולם הנדל"ן.

ברקוביץ', שהחל את הקריירה המקצועית שלו בכדורגל הישראלי ומשם נסק לליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד, נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ולפרשן מוערך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תותח
    אבץ 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלה והצלח
    סגור
  • 1.
    טיפש
    סתם גזען 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גאוותן מגעיל שאין לו מושג מכלום
    סגור