עסקי ספורט

הנוער העובד והלומד למען החטופים: ערכו תחרויות ספורט בעמק הירדן

תנועת הנוער העובד והלומד ערכו סיור במועצה האזורית עמק הירדן יחד עם ארגון "החלוץ" במהלכו קיימו תחרויות ספורט, טורניר כדורגל ודוכני יצירה שונים, הילדים סיימו את האירוע בהדלקת נרות וברכה להחזרת החטופים ולשלום החיילים
מערכת ice |  1
טורניר ספורט להחזרת החטופים (צילום ארגון החלוץ)
תנועת הנוער העובד והלומד יחד עם ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית תנועת דרור ישראל ערכו בסיוע מועצת עמק הירדן, מועצת גליל עליון והחברה למתנ"סים תחרויות ספורט וodt, טורניר כדורגל ודוכני יצירה שונים. הילדים סיימו בהדלקת נרות בברכה להחזרת החטופים ולשלום החיילים.
הדס בן צבי מהנוער העובד והלומד, רכזת פעילות הנוער מהיישובים המפונים השוהים בעמק הירדן: "חניכי הנוער העובד והלומד מהגליל ומהעמק, נוער מישובים מפונים ומישובים שאינם מפונים, קיימו יחד טורניר בסימן החזרת החטופים. מאז פרוץ המלחמה מלווה התנועה את חניכיה המפונים בדרום ובצפון, מובילה פעילות חינוכית וחברתית במלונות כדי לשמור על תחושה של בית, שייכות ועשייה גם בתקופה זו.
החניכים מהיישובים ומהמלונות השונים שמחו להיפגש אחרי זמן רב אחד עם השנייה. מה שבלט לעין במיוחד הוא הגיבוש של הקבוצות. קיבוץ כפר גלעדי ניצחו בקטגוריית הגיבוש וקיבוץ חולתה זכו במקום הראשון בטורניר. אין ספק שהאופי הספורטיבי של האירוע עזר לכולנו גם לשחרר את המתח המלווה אותנו בימים אלה".
 
עומר ליבנת, מוביל ומייסד "החלוץ": "כחלק מכל הפעילות של החלוץ בחודשים האחרונים, קיימנו היום טורניר כדורגל עם כותרת גדולה ומשמעותית, החזרתם של החטופים והחטופות חזרה לישראל. אנו מוסרים חיבוק גדול ללוחמים בשטח ונמשיך לפעול בכל הכוח עם כל השותפים שלנו על מנת לחזק את העורף, לקדם חברה בריאה ומאוחדת, במוקדי הפעילות שבשגרה ובמוקדי המפונים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנוער העובד והלומד
    אריה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות השם של התנועה הנוער כבר מזמן לא עובד. תחרויות הספורט לכבוד מטרה זאת או אחרת זה נחמד, אך בזמן הזה עדיף שהנוער ״העובד״ יילך להתנדב לעזור לחקלאים - חלקם מגוייסים וחלקם פשוט חסרי ידיים עובדות. זאת אכן תהיה גם מטרה נעלה וגם תועלת רבה למשק
    סגור