עסקי ספורט

החולצה ששווה 10 מיליון דולר: כמה רחוק ילכו מעריציו של מסי?

הכדורגלן הטוב בהיסטוריה בעיני רבים, שעשה היסטוריה ושבר כל כך הרבה שיאים, קרוב לשבור שיא נוסף, ולהפוך אולי לספורטאי שפריט הלבוש שלו יהיה זה שנמכר בסכום הגבוה ביותר בהיסטוריה
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, pixabay)
דייגו ארמנדו מראדונה, אגדת הכדורגל הארגנטינאית, הפך בשנה שעברה, לאחר מותו, לכדורגלן שחולצת המשחק שלו נמכרה בסכום הגבוה ביותר בהיסטוריה, לאחר שנמכרה בסכום מדהים של 9.3 מיליון דולר, שהימם אפילו את מארגני המכירה הפומבית בה נמכרה.
ליונל מסי, האיש האהוב ביותר בארגנטינה ובעיני אוהדי כדורגל רבים, השחקן הטוב בהיסטוריה של המשחק, קרוב לשבור את שיאו של מראדונה, לקראת מכירה פומבית שעתידה להתקיים בסות'ביס בשבוע הבא, כאשר מחיר חולצת המשחק שלבש בגמר המונדיאל בו ארגנטינה ניצחה והביאה לו את תואר אלוף העולם הראשון שלו, צפוי להגיע לכ-10 מיליון דולר, על פי תחזיות המארגנים.
פריטי מזכרות ספורט הם בין הדברים האהובים ביותר על אספנים, מאחר והמגוון הוא עצום ויש כל כך הרבה ענפים וספורטאים, שהסיפור מסביבם שווה לאנשים הרבה מאד כסף.
לא רק בכדורגל פריטי הספורט נמכרים בסכומי עתק וישנם ענפים ספורט שהביאו לעולם מכירות רבות בסכומי עתק, כפי שחולצתו של אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן, שלבש בגמר הפלייאוף האגדי של שנת 1998, נמכרה בשנה שעברה בסכום אדיר של 10.1 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה