עסקי ספורט

הפרובוקציה החדשה של קיירי: הגיע למסיבת עיתונאים כשהוא חובש כאפייה

כדורסלן דאלאס מאבריקס שהביע בעבר את דעותיו האוהדות כלפי הפלסטינים התראיין לכלי התקשורת לאחר הפסד קבוצתו כשהוא חובש כאפייה 
מערכת ice |  1
קיירי אירווינג, כוכב הברוקלין נטס (צילום Interop Events / Flickr)
למרות שלא התייחס במפורש למלחמה המתנהלת בחודש וחצי האחרונים ברצועת עזה, התראיין כדורסלן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג כשהוא חובש כאפייה ותופס את הצד הפלסטיני איתם הביע סולידריות במהלך המלחמה.
כזכור אירווינג שהתאסלם בשנים האחרונות מרבה לתמוך בפלסטינים ולבקר את המדיניות הישראלית וכתב בעבר בחשבון של ברשתות החברתיות: "סולידריות לעזה, חזקו את לוחמי החופש הפלסטינים, צבא ישראל יורה בפלסטינים ולא נותן להם להתפלל במסגד אל אקצא". בחודש שעבר במהלך משחקי ההכנה של הקבוצה לעונה שהתקיימו במדריד ניגש קיירי לאחד האוהדים שהניף דגל פלסטין והתחבק עימו. כמה ימים לפני כן כתב: "אלוהים רואה מה מתחולל בעולם". חודש לפני כן שיתף השחקן תמונה של צעיר מרמאללה שנהרג מאש צה"ל.

יש לציין כי למרות לבושו המוזר והפרובוקטיבי של קיירי הלילה במסיבת העיתונאים, הוא לא נשאל על לבושו אלא על כדורסל בלבד וסיכם את הופעתו והפסד קבוצתו. מעניין יהיה לראות איך תתייחס הנהלת הליגה לאירוע היות וב-NBA מנסים להתרחק מדיבורים על פוליטיקה ולהתייחס בכדורסל בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוסלמי מסריח!!!
    המשיח 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבלה! חבל לי שמשחק בדאלאס עם דונציץ...
    סגור