תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' מתפוצץ: "ביבי אתה אפס"

בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', הגיב בזעם למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בעוטף עזה: "המדינה פשטה רגל, מי הרמטכ׳׳ל?!?!? אני אפילו לא יודע איך קוראים לו, גלנט פחדן, ביבי אתה אפס, חשבתי שיש לנו צבא חזק, שיקרו אותנו. עדיף כבר שאבא שלי יהיה ראש ממשלה"
תום נחום |  4
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
יום שבת שחור למדינת ישראל. לפנות בוקר, מחבלים חדרו מרצועת עזה לישראל ורצחו לפחות 200 ישראלים (מספר שצפוי לצערנו לטפס בשעות הקרובות) ובמקביל החלו שיגורים של אלפי רקטות על ישובים מדימונה וירוחם בדרום ועד פתח תקווה ותל אביב במרכז ואפילו לירושלים בהמשך. מי שהתייחס לאסון הכבד בדרום הוא בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', אשר לאורך כל היום צייץ בטוויטר ותקף את חברי הממשלה השונים ואת הרמטכ"ל במילים קשות במיוחד.
ליאור ברקוביץ' כתב בין היתר כך בסדרת ציוצים קשה: "איפה הצבא כוס אמק איפהההה? המדינה פשטה רגל, מי הרמטכ׳׳ל?!?!? אני אפילו לא יודע איך קוראים לו. בן גביר יאפס יסמרטוט. עדיף כבר שאבא שלי יהיה ראש ממשלה. יאיר נו תגיד משהו, תזרוק איזה משפט מפגר. ילד מטומטם איפה אבא שלך איפה? אני לא רוצה לשמוע את החדשות בעוד מספר שעות, אף אחד פה לא מוכן למספרים האלה הלם מוחלט! עם המנחוס שלנו יחטפו בטעות את ברונו מארס. וואלק גלנט אתה גם פחדן איכזבת. אההההההההה בן גביר שומר שבת סליחה סליחה אני לא אפריע לך תנוח נדבר בצאת הכוכבים. חשבתי שיש לו צבא חזק… שיקרו אותנו. ביבי אתה אפס. אני רוצה לראות שמישהו יפרנס את המחבלים האלה. זהו ההצגה נגמרה אין יותר. מה שחסר עכשיו שאני אראה את הפרצוף של בן גביר, מירי רגב וסמוטריץ מתראיינים, אני אשבור את הטלויזיה נשבע".
כעת, מי שהגיבה למתקפת הטרור המשולבת והקטלנית בדרום היא השחקנית הישראלית גל גדות, המככבת בארצות הברית בדמותה של וונדרוומן, אשר במבצעי העבר ספגה ביקורות רבות על כך שלא הגיבה או סיפקה תגובות דיפלומטיות בלבד, אך הפעם נקטה עמדה ברורה וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה לצד צילום מסך של דיווח מישראל: "לפחות 150 ישראלים (המספר עלה מאז כבר ל-200 בדקות האחרונות) נרצחו ועשרות נשים, ילדים וקשישים מוחזקים כבני ערובה בעזה על ידי החמאס".
"החל משעות הבוקר המוקדמות יותר מ-3,000 טילים נורו לעבר ישראל. חמאס מחזיק בשבויים ושולט בבסיסים וישובים בישראל. יותר מ-1,000 פצועים והלחימה הכבדה עדיין נמשכת. 'אני שומעת את הקול שלהם, הם דופקים לי על הדלת. אני עם שני הילדים הקטנים שלי'. הלב שלי כואב, אני מתפללת בשביל כל מי שחווה כאב מהיום הזה".

מיליציות חמושות של חמאס השתלטו על מעבר ארז ואפשרו מעבר של טנדרים עם מחבלי חמאס עליהם ואלו הגיעו תוך דקות ליישובי עוטף עזה, לאופקים ושדרות והחלו לנסות "לצוד" ישראלים ברחובות. בסך הכל, הוכרזו עד כה למעלה מ-200 נרצחים באופן רשמי, 50 בני ערובה בבארי, עשרות של חטופים לתוך רצועת עזה בהם משפחות, נשים ותינוקות.
 
מנהיגים העולם, בהם נשיא צרפת עמנואל מקרון, ראשי איטליה, גרמניה והבכירים בארצות הברית שלחו מסרים של גיבוי חד צדדי לישראל, מלבד רוסיה שטוענת שיש לשמור על 'איפוק בין הצדדים'. בשעות הבוקר המוקדמות חוסלו חוליות חמושות שניסו להגיע דרך הים לחופי ישראל.

עמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי) הודיעה כי במהלך היום נרשמה עלייה של 3,300% בפניות לסיוע נפשי לעומת יום ממוצע, ולכן תגברה את קו הסיוע במספר 1-800-363-363. לפי העמותה, במהלך היום התקבלו בקווי הסיוע מאות שיחות מאזור המרכז ומאזור דרום מאנשים שהמצב הביטחוני עורר בהם מצוקה נפשית שבאה לידי ביטוי בחשש לצאת, נפגעי חרדה, בני משפחה מודאגים שמחפשים פצועים ונעדרים ו תושבים מהדרום שהיו נעולים בבתיהם בשל חדירת מחבלים.
במקביל, אגף השיקום במשרד הביטחון הודיע כי הוא "מזמין את נכי צה"ל ובני משפחותיהם המתמודדים עם פוסט- טראומה וחיילים משוחררים שחשים מצוקה נפשית בעקבות האירועים הביטחוניים, לפנות לקו התמיכה והסיוע הנפשי 'נפש אחת' בטלפון 8944*. גורמי מקצוע מפעילים את קו התמיכה בשבילכם ולמענכם, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע".
משרד הבריאות מעדכן כי עד כה פונו לבתי החולים 908 פצועים לבתי החולים. חמל משרד הבריאות פועל לווסת את הפצועים בין בתי החולים וכן לשחרר חולים שאינם זקוקים להמשך אשפוז לביתם או למוסדות לאשפוז המשכי.
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר כי "יש יישובים שטוהרו, וכעת יש שני מוקדים עיקריים עם בני ערובה בהם יש כוחות מיוחדים - באופקים ובקיבוץ בארי". הגרי הוסיף כי "יש לחימה על בסיס מפקדת אוגדת עזה עצמה (מחנה רעים) והכוחות בתוך הבסיס מנהלים לחימה על המפקדה בסיוע מסוקי קרב. נגיע בשעות הקרובות לביטחון ונהרוג את כל המחבלים שחדרו לשטחנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחח...נתניהו אפס לעומתך גאון הדור.?
    בר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טמבל כמו אבא שלך
    סגור
  • 2.
    ביבי פחדן
    גיל כהן 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את ביבי לא מעניין אף אחד מעניין אותו רק מעצמו . היה ואם הוא יפגע אנושות ברצועת עזה ביום למחרת סיומו כראש משללה הוא לא יוזמן להרצות בכל העולם דבר שיעלה לו מיליונים . רק זה מעניין אותו
    סגור
  • 1.
    הוא צודק. ביבי דנגרט כמו גולדה (ל"ת)
    אלמוני 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה אלמוני - יותר מחצי העם חושב כמוך
    קובי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממי אתה חושש כאשר אתה לא מזדהה? ממשלה כושלת עם כושל כאשר בוחר לו למנהיג אינטרסנט.
    סגור