עסקי ספורט

הרכבת הקלה בגוש דן בבשורה לנוסעים: שעות הפעילות יתארכו

חברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, תתגבר מחר (שלישי 12.9) את תנועת הרכבות בתום משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ובלרוס באצטדיון "בלומפילד" בתל אביב יפו, ותאריך את שעות הפעילות של הקו האדום לטובת האוהדים
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, תתגבר מחר (שלישי 12.9) את תנועת הרכבות בתום משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ובלרוס באצטדיון "בלומפילד" בתל אביב יפו. 
בכדי לתת מענה לאוהדים, חברת תבל החליטה להגדיל את שעות הפעילות של הקו ויינתן שירות לאוהדי נבחרת ישראל בסיום המשחק בתחנות בלומפילד, שלמה ואליפלט, הסמוכים לאצטדיון. המשחק עשוי להיפתח בשעה 21:45 ולהסתיים באזור השעה 23:45, כך ששעות הרכבת הקלה כאמור תפעל שעות נוספות.
בחברה ממליצים לציבור לחנות בפאתי הקו: באזור קריית אריה בפתח תקווה ואזור תחנת קוממיות בבת ים ולהגיע עם הרכבת הקלה למשחק. ניתן להתעדכן בלוח הזמנים באתר דנקל וביישומונים. זו הפעם השלישית שמתוגברת תנועת הרכבות לטובת משחקי כדורגל ב"בלומפילד".
מחברת תבל נמסר: "אנחנו מקווים כי אוהדים רבים יבחרו להגיע למשחק ברכבת הקלה ויוכלו ליהנות מחוויית שרות נוחה ובטוחה. בנוסף, מבקשים להזכיר כי לא ניתן לתקף בתוך הרכבת אלא רק בתחנה וממליצים בשל העומס שעלול להיווצר ליד עמדות התיקוף, ולתקף ביישומונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה