עסקי ספורט

ליאו מסי בדרך לישראל? זו הבשורה הגדולה למעריצי הכוכב

סגן נשיא פיפ"א עדכן את רה"מ נתניהו בפגישה כי אלופת העולם תגיע למשחק ידידות מול נבחרת ישראל, התאריכים עוד לא נסגרו
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
נשיא התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה קונמבול וסגן נשיא פיפ"א ארגון פיפא אלחנדרו דומינגס סיכמו אתמול עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הגעת נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות מול נבחרת ישראל.
כמו כן הוסיפו שגם הנבחרת הצעירה של ארגנטינה תגיע לביקור בישראל. כמו כן שני הצדדים הביעו התלהבות מהמהלך ונמסר כי יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ונשיא ההתאחדות הארגנטינית קלאודיו טאפיה ישריינו בהקדם את תאריכי המשחקים.
כזכור, נבחרת ארגנטינה, הייתה אמורה להגיע כבר לפני חמש שנים למשחק ידידות נגד נבחרת ישראל. אך, המשחק בוטל ברגע האחרון לאור הפגנות פרו פלסטיניות וגל איומים מאסיבי שקיבלו שחקני הנבחרת. אבל ארגנטינה הגיעה לישראל כמה חודשים מאוחר יותר למשחק ידידות מול נבחרת אורוגוואי בבלומפילד.
בעונה שעברה מסי הגיע לכאן פעמיים עם קבוצתו לשעבר פריז סן ז'רמן. לראושנה במסגרת היורוקאפ הצרפתי שנערך באצטדיון בלומפילד, והביקור השני היה במסגרת המשחק נגד מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות. 
נבחרת ארגנטינה הגיעה לישראל מספר פעמים. הביקור הזכור ביותר היה ב-1986 כאשר הגיעה לכאן יחד עם הכוכב הענק דייגו מראדונה והביסה את נבחרת ישראל 2:7. בנוסף הנבחרות נפגשו למשחקי ידידות גם  ב-1990, 1994 ו-1998. ב-1998 ישראל הפתיעה את הארגנטינאים עם 1:2 במשחק שהתקיים באצטדיון טדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה