עסקי ספורט

"ליאו מסי ואני עברנו גיהנום": ניימאר בחשיפה כואבת

ליאו מסי וניימאר עזבו לאחרונה את פאריס סן ז'מן אחרי תקופה ארוכה של עליות וירידות. כעת, ניימאר חושף: "אני ומסי עברנו גיהנום בפאריס. עצוב לי מאוד עבורו.  זה הרגיז את שנינו. מסי עזב את פאריס סן ז'רמן בצורה שלא הגיעה לו"
מערכת ice | 
ליונל מסי, ניימאר (צילום ויקיפדיה)
ליאו מסי וניימאר הם מהחברים היותר טובים שיש בעולם הכדורגל. השניים, ששיחקו בברצלונה עוד בימיהם ככוכבים צעירים, חברו יחדיו בפאריס סן ז'רמן, שם חוו עליות וירידות. העונה, השניים עזבו את הקבוצה אחרי מספר שנים כל אחד לדרכו, כאשר ליאו מסי חתם באינטר מיאמי מליגת ה-MLS, ואילו ניימאר הלך בעקבות הכסף הגדול לערב הסעודית. אך על פי ראיון שערך ניימאר ב"גלובו" הברזילאי, ניימאר טוען כי הוא ומסי עברו "גיהנום" בפאריס.
בראיון שערך לגוף התקשורת הברזילאי סיפר ניימאר: "שמחתי מאוד עבור מסי על השנה שהוא עבר, אבל באותו זמן גם הייתי עצוב מאוד עבורו כי הוא חי את שני צדי המטבע. הוא היה בגן עדן עם נבחרת ארגנטינה, זכה בכל התארים בשנים האחרונות (מונדיאל וקופה אמריקה) אבל בפאריס הוא היה בגיהינום, שנינו עברנו גיהינום. זה הרגיז את שנינו, כי לא היינו שם סתם, שיחקנו שם כדי לתת את המיטב שלנו, כדי להיות אלופים, לנסות לעשות היסטוריה (לזכות בליגת האלופות), בגלל זה התחלנו לשחק ביחד, התאחדנו בניסיון לעשות היסטוריה. לצערנו, זה לא קרה".
עוד סיפר ניימאר על חברו ליאו מסי, שכזכור עזב את פ.ס.ז'. בטונים צורמים, בעיקר מול הקהל המקומי: "מסי עזב את פאריס סן ז'רמן בצורה שלא הגיעה לו. על כל מי שהוא, על מה שהוא. כל מי שמכיר אותו יודע שהוא בחור שמתאמן קשה, שנלחם, שאם הוא מפסיד הוא מתרגז, האשימו אותו שלא בצדק לדעתי. אבל במקביל גם שמחתי מאוד עבורו שהוא זכה בגביע העולמי. הפעם בכדורגל היה צדק, כי אם נבחרת ברזיל עפה, אז למסי מגיע ככה לסיים את הקריירה", פרגן ניימאר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה