עסקי ספורט

התפתחות במשפט האונס של כוכב ברצלונה לשעבר: בדרך ל-10 שנות מאסר?

ביום חמישי הקרוב התביעה תמסור את הצהרתה הרשמית לבית המשפט ואם לא יקרו דברים דרמטיים - היא צפויה להודיע כי הגיעה למסקנה שהחומר הראייתי הוא מספק על מנת להביא את התיק למשפט. אלבס לא צפוי לערער על ההחלטה והוא יתחיל בימים הקרובים להתכונן לקרב
מערכת ice | 
דני אלבס (צילום טוויטר, BarcaUniversal@)
אחרי כחצי שנה לאחר מעצרו של דני אלבס ספרד, בחשד לתקיפה מינית של צעירה במהלך בילוי בברצלונה, משפטו של המגן הברזילאי מתקרב. על פי הדיווחים, התובע בתיק השתכנע שיש בידיו מספיק ראיות על מנת להעמיד את הכדורגלן לדין. 
ביום חמישי הקרוב התביעה תמסור את הצהרתה הרשמית לבית המשפט ואם לא יקרו דברים דרמטיים - היא צפויה כאמור להודיע כי הגיעה למסקנה שהחומר הראייתי הוא מספק על מנת להביא את התיק למשפט. אלבס לא צפוי לערער על ההחלטה והוא יתחיל בימים הקרובים להתכונן לקרב. במידה ויורשע, העונש עשוי להגיע עד ל-10 שנים של מאסר בפועל, בתוספת קנס של כמה מאות אלפי אירו.
אלבס נמצא במעצר החל מחודש ינואר באופן רצוף, כאשר הבקשות שלו לשחרור זמני או למעצר הבית נדחו, בחשש שיעזוב את ספרד למדינה שאין לה איתה הסכמי הסגר של פושעים או חשודים. אחרי כחודש ממועד מעצרו, הברזילאי התבשר שנכסיו עוקלו על ידי משרד האוצר הספרדי וזאת בשל חוב על סך 2.25 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה