עסקי ספורט

אלו המרוויחים הגדולים של עולם הספורט הישראלי

בקרב עשר המשתכרים הגדולים של הספורט הישראלי, במקום הראשון עומד הכדורסלן דני אבדיה, שהולך להרוויח בעונה הבאה עם וושינגטון וויזארדס 3.7 מיליון דולר
מערכת ice |  1
דני אבדיה (צילום איגוד הכדורסל)
השנים האחרונות ראו יותר ויותר ספורטאים ישראלים פורצים את גבולות המדינה ועוברים לעשות חיל בחו"ל. תופעות כמו עומרי כספי, יוסי בניון ואייל ברקוביץ', כבר הפכו בגדר נורמה בזמן האחרון. אך כמובן כמו כל ישראלי טוב, כולם רוצים לדעת למי יש את השייק הכבד ביותר.  ynet פרסו היום (ראשון) את הרשימה המלאה. 
בקרב עשר המשתכרים הגדולים של הספורט הישראלי, במקום הראשון עומד הכדורסלן דני אבדיה, שהולך להרוויח בעונה הבאה עם וושינגטון וויזארדס 3.7 מיליון דולר. במקום השני נמצא הכוכב החדש שלנו בכדורגל האנגלי, מנור סולומון, שלאחרונה חתם על חוזה של 3.5 מיליון דולר לשנה עם טוטנהאם. במקום השלישי נמצא עומר אצילי, שהפך ליהודי הראשון בליגה של איחוד האמירויות אחרי שחתם על חוזה עם סגנית האלופה אל-עין עבור שכר בסיס של 2.45 מיליון דולר.
 
במקום הרביעי נמצאים שני ישראלים המרוויחים שכר שנתי של 1.7 מיליון דולר: מונס דאבור שעבר לאחרונה לאלופת האמירויות שבאב אל־אהלי ואלי דסה שמשחק בדינמו מוסקבה. במקום השישי שוב תיקו כאשר גם נטע לביא, שמחשק בגמבה אוסקה, וגם ערן זהבי מרוויחים 1.1 מיליון דולר. זהבי הגיע בעברו לכ־15 מיליון דולר בגוואנגז'ו הסינית וכ־2.8 באיינדהובן.
במקום השמיני נכנס הכדורסלן השני ברשימה, ים מדר, שעומד להרוויח כמיליון דולר בפנרבחצ'ה הטורקית אחרי שעבר אליה מפרטיזן בלגרד. את העשירייה סוגרים שני לגיונרים, ליאל עבדה מסלטיק וגדי קינדה מקנזס סיטי, עם שכר של 880 ו־850 אלף דולר בהתאמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכר שנתי? (ל"ת)
    אזרח מן השורה 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור