עסקי ספורט

ברצלונה תמכור יהלומים מהדשא בקאמפ נואו: תכניס 30 מיליון אירו?

ברצלונה בשיתוף פעולה מיוחד עם החברה לייצור יהלומים Brilianto, במסגרתו יוכנו 1,957 תכשיטי יהלומים, שמורכבים בחלקם מהדשא מהמשחק האחרון בקאמפ נואו לפני שהחל השיפוץ באצטדיון. ההערכות מדברות על הכנסות של כ-30 מיליון אירו מהפרויקט
מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
ברצלונה, אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בעולם, תעזוב בקרוב את אצטדיון הקאמפ נואו המיתולוגי, זאת בעקבות שיפוץ מסיבי שעתיד להתרחש שם ולחדש את פני האצטדיון הישן. לפיכך, הקבוצה תשיק בקרוב קולקציית יהלומים ותכשיטים חדשה. אז מה זה אומר? היהלומים יהיו למעשה מורכבים בחלקם מהדשא מהמשחק האחרון בקאמפ נואו לפני שהחל השיפוץ באצטדיון, מהמשחק ששוחק נגד מיורקה בתום העונה שחלפה. כך על פי דיווחים בספרד.
למעשה, לתכשיטים יהיה ערך גבוה מאוד. אוסף היהלומים ייקרא “Etern Spotify Camp Nou 1957”, שכן שנת 1957 הייתה השנה בה נחנך האצטדיון. למעשה, ההסכם נסגר בין קבוצת ברצלונה לבין חברת ייצור היהלומים - Brilianto.
לרגל כך, חברת היהלומים תייצר צמידים, שרשראות, סיכות, טבעות, תכשיטי זהב ועוד מוצרים יוקרתיים כאלה ואחרים, כשבכולם למעשה יהיה יהלום. בסך הכל יוכנו 1,957 תכשיטים, כאשר ב-57 בלבד יהיה יהלום של קראט אחד, שמוערך בשווי של 15 אלף אירו. בסך הכל, על פי הערכות, הקבוצה עשויה להכניס משיתוף הפעולה הנדיר הזה לא פחות מ-30 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה