עסקי ספורט

היסטוריה: נבחרת ישראל העפילה לאולימפיאדה לראשונה מ-1976

היסטוריה בגיאורגיה: נבחרת הכדורגל של ישראל שהעפילה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות, גם תהיה במשחקים האולימפיים בפריז 2024 בזכות הניצחון של אנגליה על פורטוגל ברבע הגמר. העפלה ראשונה לטורניר האולימפי מאז מונטריאול לפני 48 שנה
מערכת ice | 
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
הישג מדהים לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל: אחרי שחניכיו של גיא לוזון העפילו אמש (שבת) לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21. אל הניצחון מתווסף בונוס בדמות העפלה גם לאולימפיאדה בצרפת 2024, זאת בזכות הניצחון של אנגליה על פורטוגל ברבע הגמר.
אחרי ההישג המטורף של נבחרת הנוער עד גיל 20 שזכתה במקום השלישי במונדיאליטו, החלום של הכדורגל הישראלי נמשך עם הישג מדהים לא פחות של הנבחרת עד גיל 23 (האליפות נקראת עד גיל 21 מאחר וזה היה גילם במוקדמות).

הנבחרת של גיא לוזון גברה הערב במשחק דרמטי בדו קרב פנדלים 4:3 על גיאורגיה המארחת, לאחר שהמשחק הסתיים ב-0:0 בתום 120 דקות. ביום רביעי בשעה 19:00 תתמודד הנבחרת בחצי הגמר מול המנצחת בין אנגליה ופורטוגל. אם תהיה זו אנגליה הפייבוריטית, זו תהיה הפעם השניה שנפגוש את האנגלים החזקים שגברו על ישראל 2:0 בבית המוקדם.
 
אל ההישג ההיסטורי של העפלה לחצי הגמר מצטרף בונוס חשוב נוסף: בזכות הניצחון האנגלי, תקבל נבחרת ישראל כרטיס אוטומטי לאולימפיאדה בצרפת, לראשונה מאז מונטריאול 1976, זאת אומרת העפלה היסטורית אחרי 48 שנה.
 
נשיא המדינה יצחק הרצוג צייץ לאחר הניצחון: "גאווה! נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל באולימפיאדה. כל הכבוד על ההישג המדהים! בזכות הנחישות וכוח הרצון הבאתם ניצחון מדהים. בהצלחה בחצי גמר היורו - אנחנו מאחוריכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה