עסקי ספורט

מסי מודה: "אני לא הכדורגלן שהייתי בעבר בברצלונה"

ליאו מסי התראיין לרגל יום הולדתו ה-36 לגוף התקשורת Sport Bein, וסיפר על מה שגרם לו לעזוב את פריס סן ז'רמן ולעבור לאינטר מיאמי
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)

אמש חגג ליאונל מסי את יום הולדתו ה-36, לרגל אירוע זה התראיין ה"פרעוש" לגוף התקשורת Sport Bein וסיפר על השנתיים האחרונות בפריס סן ז'רמן וגם על ההחלטה שגרמה לו לעזוב את "עיר האורות" ולעבור לארה"ב.

"היה לי קשה לחיות בפריס, העיר הייתה תרבות שונה ויקרה לי מדי" פתח ה"פרעוש" את דבריו והוסיף: "אני כבר בן 36 ולא השחקן של לפני כמה שנים בברצלונה, אבל השנה הראשונה שלי בפריס הייתה קשה, העונה כבר היה לי יותר נוח".
 


מסי דיבר על העונה החלשה של פריס שהסתיימה עם הדחה בשמינית גמר ליגת האלופות ואליפות צרפת רק במחזורים האחרונים של הליגה: "המונדיאל שיחק תפקיד משמעותי, זו הייתה שנה מיוחדת ושונה לכולם, הרבה שחקנים נפצעו וזה שינה את העונה שלנו, מספר שחקנים נפצעו בראשם ניימאר".
 

"לזכות במונדיאל בשבילי זה היה יוצא דופן, זו הייתה הרגשה מטורפת שחלמתי עליה ומה שהיה חסר לי בקריירה, עכשיו אני מרגיש שהשגתי הכל, ההפסד במשחק הראשון לערב הסעודית הייתה מכה כואבת אבל כנראה שזה מה שהביא לנו את הגביע כי ידענו שכל טעות שלנו תעלה ביוקר וככה התחלנו לשחק, כנראה שזה עשה לנו טוב". סיכם ה"פרעוש"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה