עסקי ספורט

עומר אצילי נשבר בדמעות: "עשו לי משפט שדה, אשתי כמו מלכה"

כוכב מכבי חיפה, עומר אצילי, חושף לראשונה על נקודת המבט שלו בפרשת הנערות שהסעירה את המדינה, על המצב בו אף קבוצה לא רצתה אותו ("סוג של הגלייה"), ועל כך שדווקא אשתו הייתה זו שיזמה את השיחה וחיזקה אותו: "כשאני מדבר על זה, אני עם דמעות בעיניים"
מערכת ice |  2
עומר אצילי (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שחקנה של מכבי חיפה ואחד מכוכבי הכדורגל בישראל, עומר אצילי, חשף לראשונה אתמול ברדיו חיפה על הפרשה שהסעירה את המדינה, ובעקבותיה אף פרש מנבחרת ישראל.
זו הפעם הראשונה שהכוכב מדבר על התקופה המטלטלת ועל השיחה הקשה שערך עם אשתו לאחר שהפרשה התפוצצה. את הדברים אמר אצילי לאחר שהצטיין על המגרש העונה והוביל את קבוצתו, מכבי חיפה, לזכייה שלישית ברציפות. בעונה הוא מככב כמלך השערים של הליגה.

נזכיר: במחצית 2020 התפרסם כי אצילי וחברו לקבוצת מכבי תל־אביב, דור מיכה, נחשדו בקיום יחסי מין עם קטינות, והנהלת מכבי הודיעה על סיום החוזה איתם, בעקבות הפרשה. לאחר מכן אצילי התנצל על הפרשה, והפרקליטות סגרה את התיק מחוסר אשמה. למרות סגירת התיק "בפרשת הנערות", בקיץ שנה שעברה הודיע אצילי על פרישה מנבחרת ישראל לאור קריאות הבוז שהוא סופג מהקהל.
בריאיון ל"קטן ב-2", אמר אצילי כי לאחר שהודח ממועדון מכבי תל־אביב לא הצליח למצוא קבוצה "אף אחד לא רצה לגעת בי אז", אמר ואמר כי המעבר לקפריסין היה כמו "הגלייה" עבורו, וכי רק בסופו של דבר עם המעבר למכבי חיפה הוא מצא את המעטפת שנתנה לו את הביטחון.
כוכב מכבי חיפה מבהיר כי הוא לא מוכן לעבור שוב את מה שעבר עליו: "המשפחה שלי עברה טלטלה גדולה וזה באשמתי", הודה, והוסיף כי הוא מודה למשפחתו: "אני מתייחס לאשתי כמו למלכה". על השיחה הקשה עם אשתו לאחר פרסום הפרשה, אמר כי הוא עם דמעות בעיניים כל פעם שהוא מדבר על זה וחושף כי היא זו שיזמה את השיחה: "היא אמרה לי: אני איתך ומה שהיה - היה. זה מה שהניע אותי לצאת לדרך חדשה".
מוקדם יותר היום גם מאמן מכבי חיפה לשעבר, ברק בכר, הגיע להרצאה בחברת 365scores על ניצחונות, משברים ומנהיגות, וסיפר מנקודת מבטו על העונה החולפת.
בכר נשאל על הקשר עם עומר אצילי: ״כשהוא עבר תקופה קצת פחות טובה ויצא מההרכב, היה אימון אחד שדברים פחות הסתדרו לו. הוא קרע את הגופייה ויצא מהאימון. שם הבנו שאם אנחנו יכולים לאבד אותו. לקחתי אותו לשיחה, אמרתי לו שיכול להיות שטעיתי, אנחנו עכשיו הולכים איתו. ׳אתה מקבל את המפתחות ומשחק׳. הוא היה גמור באותה התקופה, לא נתן פס באימון. זה היה יומיים לפני הדרבי, שבו הוא כבש שלושער. הביטחון שהוא קיבל התפוצץ. יש משמעות גדולה למילים שאתה אומר לשחקן. בסוף כולם צריכים חיזוק ומילה טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כנס
    תום 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה נוח לשים את זה על ארגוני הנשים. לא, זה אתה שהולך חרפה על עצמך ועל המשפחה שלך, זה אתה שהתנהגת בצורה בזויה ולא מוסרית, זה אתה שהשפלת את הקרובים אליך - לא להתבלבל. סוף מעדה במחשבה תחילה. מאשים את התגובות במקום את המעשים, בדיחה.
    סגור
  • 1.
    זיינת קטינות שיכורות? כן או לא? זה הכל. (ל"ת)
    מוישהמוישה 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור