עסקי ספורט

כוכב ליגת העל בכדורגל פונה לביה"ח בגלל פלפל חריף

הזוי: כוכב הכדורגל של מכבי נתניה, פטריק טוואמסי, התארח בסוף השבוע האחרון לערב גיבוש בביתו של אחד מאוהדי הקבוצה, שם אכל פלפל חריף שגרם לו להתפנות לבית החולים עם כאבי בטן עזים. יפסיד את שני המשחקים הקרובים?
מערכת ice | 
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
לא פעם אנו שומעים על פציעות הזויות במיוחד של שחקני כדורגל, אבל ספק אם אי פעם יצא לכם לשמוע על פציעה מהסוג הזה. כוכב הכדורגל של מכבי נתניה, פטריק טוואמסי, התארח בסוף השבוע האחרון לערב גיבוש בביתו של אחד מאוהדי הקבוצה, שם אכל פלפל חריף תמים שסיבך את הכול.
טוואמסי אושפז אתמול (שבת) בבית החולים אחרי שאכל את אותו פלפל חריף שגרם לו לכאבי בטן קשים במיוחד, עד כדי כך שהוא נאלץ להתפנות לבית החולים, שם שוחרר לאחר קבלת טיפול, כך פורסם ב"ערוץ הספורט". הוא עשוי להפסיד את המשחק של קבוצתו מול מכבי חיפה, בו הירוקים יכולים להבטיח זכייה באליפות שלישית ברציפות אם ינצחו. 
במועדון מהשרון יעדיפו ככל הנראה שלא לסכן את השחקן ולא ייתנו לו לקחת חלק במשחק מול מכבי חיפה, אלא אם הוא יגיד להם שהוא בוודאות יכול ורוצה לשחק. ההערכה היא שכך או כך טוואמסי לא ישחק, בעקבות המשחק המכריע של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בגמר גביע המדינה, שכן הם יעדיפו לשמור את פטריק למה שחשוב להם באמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה