עסקי ספורט

הולמס פלייס תקים מועדון חדש ויוקרתי בדרום: זו העיר הזוכה

המועדון החדש של הולמס פלייס בבאר שבע כולל בריכה חיצונית עם שטחים ירוקים נרחבים, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, חדר כושר ענק, 2 אולמות סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, חדר סטודיו לפעילויות ילדים, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג'קוזי, בית-קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר
מערכת ice | 
קרן שתוי (צילום הולמס פלייס)
קבוצת הולמס פלייס וקבוצת שפונדר פדלון זכו במכרז להקמת מועדון הולמס פלייס Private Family בעיר באר שבע בהשקעה של מעל 50 מיליון שקלים. המועדון החדש של קבוצת הולמס פלייס, המפעילה 60 מועדוני כושר תחת מספר מותגים ברחבי הארץ, בבאר שבע ימוקם בשכונת הפארק בעיר והוא משתרע על שטח של 4500 מ"ר. במסגרת הזכייה במכרז הולמס פלייס חתמה על הסכם להפעלת המועדון למשך 25 שנים.
המועדון החדש של הולמס פלייס בבאר שבע כולל בריכה חיצונית עם שטחים ירוקים נרחבים, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, חדר כושר ענק, 2 אולמות סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, חדר סטודיו לפעילויות ילדים, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג'קוזי, בית-קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה: "אני גאה ונרגשת להכריז על הקמה של מועדון ה-Private Family, המועדון ה-11 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה, בעיר באר שבע. אנו מתכוונים להשקיע את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי באר שבע והסביבה מועדון פמלי יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה- Private Family החדש של הולמס פלייס יצטרף לקבוצה שלנו, שמונה 60 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים, כשבמקביל אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים לצד בחינת אפשרויות נוספות להתרחבות".
עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון אשר שותפה במיזם ב-BOT ומבצעת את הפרויקט אמר: "זהו שיתוף הפעולה השני שלנו עם קבוצת הולמס פלייס ואנו שמחים על כך. בעבר ביצענו עבורם את פרויקט הקמת הולמס פלייס פמילי בכפר סבא הירוקה. כחברה יזמית ומבצעת אנחנו מקדמים מגוון שיתופי פעולה עם קבוצות במשק הישראלי לטובת קידום פרויקטים נדל"ניים במסגרתם אנחנו הופכים להיות שותפים בפרויקט ועוסקים בביצוע שלו. באר שבע היא היום מטרופולין משמעותי בישראל ואנו מאמינים בהמשך הפיתוח של העיר".
במועדון הולמס פלייס Private Family באר שבע ניתן יהיה למצוא:
- חדר כושר עצום ומתקדם – המועדון החדש מציע חדר כושר בגודל של 900 מ"ר עם מבחר עצום של מכשירי אירובי, ציוד כושר וכוח מהמובילים בעולם שיעניקו לחברים את חוויית האימון המושלמת.
- מבחר של שיעורי סטודיו – המועדון החדש מציע אולמות סטודיו יוקרתיים ומאובזרים עם מעל ל-100 שיעורים בשבוע בהובלת נבחרת המדריכים והמדריכות של הולמס פלייס, בשלוש קטגוריות נבחרות: גוף ונפש, עיצוב וחיטוב ואירובי ושריפת שומנים.
- בריכה חיצונית ומקורה ושיעורי שחייה – המועדון החדש מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה ומחוממת הפועלת בכל ימות השנה. בבריכה יוצעו אימוני שחייה אישיים ובקבוצות ללימוד ושיפור סגנון השחייה בכל הרמות ולכל הגילאים.
- סטודיו ספינינג מתקדם – המועדון החדש מציע אולם סטודיו ספינינג עם עשרות אופניים מתקדמים, תאורה חווייתית ואווירה מושלמת לאימון סיבולת לב ריאה, הכי סוחף שיש.
- פילאטיס מכשירים – המועדון יציע סטודיו בוטיק ייחודי לשיעורי פילאטיס מכשירים לחיזוק הגוף, איזון, חיטוב, גמישות וחיבור בין הגוף לנפש.
- אימונים אישיים – המועדון החדש יציע לחבריו אימונים אישיים בתשלום נוסף עם הצוות המקצועי של המועדון, לשדרוג חוויית האימון ולהגעה למטרות האישיות בדרך הכי אפקטיבית ונכונה.
- Inbody test – המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.
- מגוון חוגי ילדים – המועדון החדש בכפר סבא יציע מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.
- בית קפה וחנות – המועדון יציע בית קפה משובח עם ארוחות קלות ותפריט בריא ומגוון, לצד חנות שתציע בגדי אימון ואקססוריז עבור חברי המועדון שיוכלו להצטייד בכל האביזרים לחוויית אימון מושלמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה