עסקי ספורט

שחקן נבחרת הכדורגל יוצא מהארון בהחלטה אמיצה: "אני הומוסקסואל"

יאקוב ינקטו, שחקנה של נבחרת צ’כיה, יצא מהארון בצעד אמיץ במיוחד כשהצהיר בסרטון מרגש שהעלה לרשתות החברתיות: "אני הומוסקסואל, גם אני רוצה לחיות את חיי בחופש, בלי דעות קדומות, בלי אלימות ובאהבה, ואני כבר לא רוצה להסתיר את עצמי יותר"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום creativeart / freepik)
יאקוב ינקטו, שחקנה של נבחרת צ’כיה, יצא היום (שני) מהארון בצעד אמיץ במיוחד כשהצהיר בסרטון מרגש שהעלה לרשתות החברתיות כי הוא הומוסקסואל. לאחרונה, הנושא עולה יותר ויותר בקרב עולם הכדורגל, כאשר שחקנים רבים חוששים להיחשף בגלל הפחד מהתגובות של חבריהם, ובעיקר של האוהדים.
ינקטו בן ה-27 שיחק לא מעט שנים בסרייה א’, הליגה הבכירה באיטליה ואחת מהטובות בעולם, במדי סמפדוריה ואודינזה, ונחשב לשחקן סגל קבוע בנבחרת צ’כיה. כשחשף את עצמו בסרטון המדובר הוא אמר: "כמו לכולם, גם לי יש את היתרונות שלי והחסרונות שלי. יש לי עבודה שאני עושה כבר הרבה שנים ברצינות, מקצועיות ותשוקה. כמו כולם, גם אני רוצה לחיות את חיי בחופש, בלי דעות קדומות, בלי אלימות ובאהבה".
ינקטו המשיך וסיפק את ההצהרה האמיצה: “אני הומוסקסואל, ואני כבר לא רוצה להסתיר את עצמי”. בקבוצתו ספרטה פראג הגיבו גם כן וחיזקו את השחקן: “יאקוב דיבר איתנו על הנטייה המינית שלו כבר לפני זמן מה. יש לו את התמיכה שלנו, תחיה את החיים שלך יאקוב”.
כעת, מעניין מאוד יהיה לראות האם בעקבות ההצהרה האמיצה של ינקטו, שחקני כדורגל נוספים יעשו זאת, כאשר עד היום השחקנים היחידים שיצאו מהארון הגיעו מליגות נמוכות מאוד וכאלה שלא באמת יש בהן חשיפה משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה