עסקי ספורט

זו ענקית המדיה שזכתה במכרז זכויות השידור של הוועד האולימפי

חברת המדיה וורנר ברוס דיסקברי זכתה במכרז הוועד האולימפי הבינלאומי ותשדר את המשחקים האולימפיים משנת 2026 עד 2026
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)
הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) הודיע היום (שני) כי כל זכויות המדיה באירופה עבור ארבעת המשחקים האולימפיים בשנים 2026-2032 הוענקו ל- Warner Bros. Discovery יחד עם איגוד השידור האירופי (EBU).
לאחר השקת מכרז תחרותי של הוועד האולימפי הבינלאומי, Warner Bros. Discovery (WBD) ואיגוד השידור האירופי הציגו הצעה משותפת לרכישת כל זכויות המדיה ב-49 טריטוריות באירופה עבור אולימפיאדת מילאנו - קורטינה ד'אמפצו 2026, אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028, משחקי החורף האולימפיים 2030 ואולימפיאדת בריסביין 2032, וכן עבור המשחקים האולימפיים לנוער בתקופה זו.
אנדרו ג'ורג'יו, נשיא ערוץ יורוספורט ומנכ"ל Warner Bros. Discovery Sports Europe: "בתור הבית של האולימפיאדה באירופה בשלושת המשחקים האולימפיים האחרונים, אנו שמחים להאריך את מערכת היחסים שלנו עם הוועד האולימפי הבינלאומי עד 2032. לקראת מה שצפוי להיות המשחקים האולימפיים המפוארים ביותר בפריז 2024, אנחנו שמחים ונרגשים לספק חווית צפייה אמיתית ואיכותית, כזו שתבטיח שוורנר ברוס דיסקברי תישאר המקום היחיד בו המעריצים יוכלו לחוות כל רגע בארבע האולימפיאדות הבאות".
נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך: "אנו שמחים שהגענו להסכם ארוך טווח עם שתיים מחברות התקשורת המובילות בעולם. איגוד השידור האירופי והחברים בו מספקים מומחיות שידור חסרת תקדים ברחבי אירופה, ו- WBDבאמצעות השילוב האחרון של Warner Media ו-Discovery, מייצגת את אחת מחברות המדיה והבידור הגדולות בעולם בכל הז'אנרים והפלטפורמות. הסכם ארוך טווח כזה מספק יציבות פיננסית קריטית לעולם הספורט, ובסופו של דבר תומך גם בספורטאים עצמם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה