עסקי ספורט

דרמת ענק ב-WWE: ארגון ההיאבקות הגדול בעולם נמכר

לילה מטורף עבר על החברה של וינס מקמהון, שהחליט למכור אותה לקרן השקעות סעודית בסכומי עתק, מה שהביא לכך שהמנכ"לית המכהנת, בתו סטפני מקמהון תפרוש מהארגון
מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום טוויטר/ וינס מקמהן, יוטיוב/ WWE)
הדרמה של WWE כנראה לא מתוסרטת כמו שכולם חושבים. ארגון ההיאבקות הבידורית עובר לראשונה לידיים חדשות, מחוץ למשפחת מקמהון, זאת כאשר הבעלים וינס מקמהון החליט למכור אותה לקרן השקעות סעודית בסכום עתק למרות התעניינות של חברות ענק כמו אמזון, המהלך גרר עוד מהלך מטלטל בדמות ההתפטרות של בתו סטפני מקמהון.
ארבעה ימים לאחר שאביה המושפל חזר לדירקטוריון ה-WWE למרות ההאשמות נגדו כי השתיק סקנדל מיני עם עובדות בחברת, המנכ"לית המשותפת של חברת ההיאבקות והיו"ר החליטה לזוז הצידה: "אני לא יכול לתאר במילים כמה אני גאה שעזרתי להוביל את מה שאני מחשיב כחברה הגדולה בעולם ואני בטוח ש-WWE נמצאת בעמדה המושלמת להמשיך ולספק תוכן יצירתי שאין שני לו ולהניב ערך מרבי לבעלי המניות".

המהלך מגיע כאשר מועצת המנהלים של WWE בחרה באביה, וינס מקמהון, כיו"ר הדירקטוריון. "אני רוצה להביע את תמיכתי המלאה בהחלטה האישית של סטפני", אמר אביה בהודעה. "לעד אהיה אסיר תודה שהיא הציעה להתערב במהלך היעדרותי ואני באמת גאה בעבודה שהיא עשתה בהובלת ה-WWE". בארגון אמרו כי ניק קאן, שהיה מנכ"ל משותף עם סטפני מקמהון, ישמש כמנכ"ל.
הסיפור המעניין יותר, הוא שהארגון נמכר לקרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית. החדשות מגיעות שעות ספורות לאחר הפצצה שסטפני מקמהן התפטרה. הצעד הזה יוריד את החברה מהבורסה הציבורית ויחזור להיות עסק פרטי.
ל-WWE עסקאות שידור עם USA Network, Peacock ופוקס, יצאה להנפקה ב-3 באוגוסט 1999. בעבר, העסק היה בבעלות משפחת מקמהן. הידיעה על מכירה אינה מזעזעת לחלוטין שכן מקמהן הבהיר כי בכוונתו לחזור על מנת למכור את החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה