עסקי ספורט

כוכב הפוטבול שהציל את ילדיו מטביעה נמצא במצב קריטי

שחקן העבר של NFL, פייטון היליז,  הציל את ילדיו מטביעה אך בקושי הצליח להציל את עצמו. הוא נזקק לפינוי במסוק וכעת הרופאים מעדכנים שיש חשש מהותי לחייו בעקבות בעיות בכליות
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)
ביום רביעי האחרון שחקן NFL לשעבר בשם פייטון היליז בילה עם ילדיו באחד מחופיה של פנסילבניה. מסתמן כי ברגע מסוים כוכב העבר האמין שילדיו טובעים ונכנס למים על מנת לחלץ אותם. על אף שהצליח להציל את ילדיו, השחקן נדרש בפינוי מוטס מהחוף וכעת הרופאים חוששים לחייו.
כמעט שבוע מיום האירוע מגיעים דיווחים שהיליז ספג נזק משמעותי לריאות וכעת הרופאים דואגים מכשל בכליות. בעת זו הוא עדיין מונשם ומורדם. הידיעה הזו מגיעה בניגוד להודעה הרשמית שפרסם דודו לפני מספר ימים שטענה כי מצבו של היליז משתפר.
מרגע האירוע, הקהילה בה היליז חיי התאגדה למענו וקיימה מספרת עצרות לתפילה משותפת. טרם התקבל עדכון בנוגע לבריאות שני ילדיו, אותם הוא חולק עם גרושתו אמנדה היליז. טרם התאונה הוא החל מערכת יחסים השחקנית אנג'לה קול, ששיחקה עמו בסרט בשם "הצייד". 
היליז סיים את קריירת הפוטבול שלו בשנת 2015 בקבוצת 'הג'ייאנטס'. היליז כיכב ב-NFL משנת 2008. היליז הוא לא היחיד שחווה בעיות רפואיות לאחרונה. בשבוע שעבר שחקן הפוטבול דמאר המלין התמוטט במהלך משחק ופונה מהמקום. מאז הוא כבר הספיק לשתף שהוא מתאושש בבית החולים ואף עודד את קבוצתו מרחוק במשחק הבא שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה