עסקי ספורט

"אמבפה מת": שחקני ארגנטינה באמירות קשות רגע אחרי הזכייה במונדיאל

אחרי הזכייה הגדולה של ארגנטינה במונדיאל אחרי ניצחון מול צרפת בגמר, שחקני הנבחרת חגגו בחדר ההלבשה והוסיפו אמירות קשות במיוחד: "דקת דומיה לאמבפה"
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום אינסטגרם/ fifaworldcup)
נבחרת ארגנטינה רשמה אתמול (ראשון) את אחד מההישגים הגדולים בתולדות המדינה בכלל כשזכו במונדיאל בפעם השלישית בתולדות ארגנטינה אחרי משחק מטורף לחלוטין שייזכר לדורות רבים, במהלכו מסי, עבורו זה ככל הנראה המונדיאל האחרון בקריירה, כבש צמד, אך מנגד קיליאן אמבפה השיב שלושער ענק משלו. הדרמה האדירה הסתיימה בבעיטות עונשין מ-11 מטר, שם ארגנטינה ניצחה וזכתה בגביע הנכסף.
בתום המשחק, שחקני ארגנטינה חגגו דקות ארוכות בחדר ההלבשה. המהלך החגיגות והריקודים של השחקנים, פורסם סרטון מחדרי ההלבשה בו נראה השוער האדיר, שחתום לא פחות ממסי על הזכייה במונדיאל, אמיליאנו מרטינס, חוגג ושר שירים שנויים במחלוקת.
מרטינס ושחקני ארגנטינה גינו את כוכב הנבחרת היריבה צרפת, קיליאן אמבפה, כששרו בין היתר "אמבפה מת", ואף כחלק מריקוד המוני של השחקנים הוא הוביל אותם עם האמירות הקשות "דקת דומיה לאמבפה".
כמו כן, בסרטון פרובוקטיבי נוסף שפורסם ברשתות החברתיות שחקני ארגנטינה נראים מתפרצים לאזור העיתונאים, כשחלק ממילות השיר שהם שרו אומרות: "העיתונאים ז***ת", ככל הנראה כמחאה נגד עיתונאים מסוימים שהספידו אותם אחרי ההפסד המביך לערב הסעודית 2:1 במשחק הראשון של הטורניר, מאז הם כמובן לא הפסידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה