עסקי ספורט

כוכבת הבוזגלוס מרגשת: "משככי הכאבים זורמים לי בדם"

עדי בוזגלו השתתפה לראשונה בחייה במרוץ ושיתפה: "ריצה מסמלת עבורי קושי ואתגר שאף פעם לא הצלחתי לממש ותמיד מצאתי את הסיבות ללמה לא לרוץ, אפילו כילדה בשיעורי הספורט מצאתי את כל התירוצים האפשריים כדי להתחמק מ״התענוג"
מערכת ice | 
הבוזגלוס (צילום אור גפן)
עדי בוזגלו, כוכבת הרשת והסדרה 'הבוזגלוס, השלימה היום (שישי) את המירוץ הראשון שלה, כאשר רצה במסגרת מירוץ למען ״מלאכיות הדממה״ (תסמונת רט) ושיתפה בתחשותיה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה.
בוזגלו כתבה: "לפני כשנתיים וחצי פתחתי עיניים בבית החולים מדיקה חבושה וכואבת, האדם שראיתי מול עיניי היה לוריא שלימים הפכה למלאכית השומרת שלי, בשיחה הראשונה בינינו שעוד משככי הכאבים זורמים לי בדם היא שיתפה אותי שהיא סיימה עכשיו מירוץ".

עוד הוסיפה: "התגובה הראשונה שלי היתה ״מה?? ריצה?? מירוץ? וואי בחיים לא הייתי עושה את זה - אני לא יכולה לרוץ דקה״ והיום כשהמלאכית שלי לצידי סיימתי את המירוץ הראשון שלי. ריצה מסמלת עבורי קושי ואתגר שאף פעם לא הצלחתי לממש ותמיד מצאתי את הסיבות ללמה לא לרוץ, אפילו כילדה בשיעורי הספורט מצאתי את כל התירוצים האפשריים כדי להתחמק מ״התענוג".
לסיום כתבה: "בשבילי לסיים הבוקר את המירוץ הזה ככל שזה נשמע קלישאתי זה לנצח מחסום משמעותי עבורי ולהבין פעם נוספת שאין ״לא יקרה״ ״לא יכול״ זה רק מה שאנחנו מחליטות עבור עצמנו אז היום חברות וחברים נפתחו לי הצ׳אקרות! עפתי על זה נהנתי מכל רגע וחכו מילה שלי זו רק ההתחלה! מרגש אותי לשתף אתכם בחוויה הזו כי היא באמת משמעותית ומיוחדת עבורי המלצה שלי לכו תעשו משהו שתמיד אמרתם שלא תעזו לעשות בהחלט תחושה מעצימה ומשחררת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה