עסקי ספורט

דואה ליפה מבהירה: זו הסיבה שלא אופיע במונדיאל בקטאר

דואה ליפה הייתה בין האומנים שהיו אמורים לכאורה להופיע בטקס הפתיחה של המונדיאל בקטאר השבוע הבא, אלא שהיום הזמרת הפופולרית מבהירה שזה לא יקרה. זו הסיבה לסירוב המוחץ שלה
מערכת ice | 
דואה ליפה (צילום אינסטגרם)
בשבוע הבא יתחיל מונדיאל 2022 בקטאר ועדיין לא ברור מי יוביל את מופע הפתיחה ומי יהיה האומן שיתרום את קולו לשיר חדש שנהוג להוציא לכבוד כל מונדיאל. לאחרונה היו שלושה אומנים עיקריים שרבים האמינו כי הם נמצאים במגעים מתקדמים להופעה, אך אחת מהן מיישרת את ההדורים היום ומודיעה: אין מצב.
הזמרת הבריטית דואה ליפה היא בין אותם אומנים שהוערך כי יופיעו בטקס הפתיחה אך היום בסטורי היא מודיעה כך: "היו הרבה הערכות בנוגע להופעה שלי בטקס הפתיחה של המונדיאל בקטאר. אני לא אופיע ומעולם לא הייתי מעורבות בשום משא ומתן כדיי להופיע... אני מצפה לביקור בקטאר כשהמדינה תמלא את כל ההתחייבויות שלה לזכויות אדם אותם קיבלה על עצמה כשזכתה לארח את התחרות". 
לצד זאת, ליפה הוסיפה כי היא תעודד את הקבוצה האנגלית מרחוק
לצד ליפה כאמור היו עוד שני אומנים שהופעתם צפויה במונדיאל. דווח כי להקת הבנים הקוריאנית BTS עשויה להופיע, אלא לאחר שהלהקה הודיע כי תתפרק על מנת למלא את חובת הגיוס של מדינתם בקרוב, לא ברור אם זו אכן הייתה הערכה מציאותית. כמו כן, הזמרת שאקירה, שחווה שנה לא פשוטה, גם הייתה בלב הספקולציות להופעה במונדיאל נוסף, אך גם הערכות אלו טרם אושרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה