עסקי ספורט

הבונוס הענק של ריאל מדריד - בגלל ההדחה של היריבות שלה

ריאל מדריד העפילה לשלב הבא בליגת האלופות, בעוד יריבותיה מהליגה הספרדית - ברצלונה, אתלטיקו מדריד וסביליה - הודחו. המשמעות: את הבונוסים מאופ"א היא תקבל לבד, ולא תחלוק עם אף קבוצה השנה
מערכת ice | 
ברצלונה וריאל מדריד (צילום אינסטגרם)
קבוצת הכדורגל הספרדית ריאל מדריד יכולה לשבור השנה שיאי הכנסות בליגת האלופות – אבל לא רק בזכות ההישגים שלה, אלא בזכות ההפסדים של היריבות שלה.
ריאל מדריד, אלופת ספרד ומי שגם מוליכה את הטבלה הספרדית נכון למחזור ה-11, עושה חיל גם בליגת האלופות של אופ"א. שלשום היא אמנם הופתעה 2:3 על ידי רד בול לייפציג הגרמנית, אבל הבטיחה את העלייה לשלב הבא.
לעומתה, הקבוצות הספרדיות האחרות בליגת האלופות – ברצלונה, אתלטיקו מדריד וסביליה – הודחו בשלב הבתים ולא יעפילו לשלב הבא. המשמעות מבחינת ריאל: הבונוסים שמחלקת אופ"א כל שנה מתחלקים בין הנציגות הספרדיות, וכעת היא נותרה הנציגה הספרדית היחידה.

על פי המארקה הספרדי, הבונוס שתרוויח ריאל מדריד יגיע ל-8.6 מיליון יורו, והוא עשוי להגיע אף ל-11.7 מיליון יורו אם אלופת ספרד תגיע לגמר ליגת האלופות. תוסיפו לכך כ-4 מיליון יורו שריאל מקבלת אוטומטית על השתתפות בליגת האלופות, כך שהבונוסים שלה עשויים להגיע לכ-27 מיליון יורו. בשנה שעברה לשם השוואה הרוויחה ריאל כמעט 17 מיליון יורו בשלב הזה. הסכום הכולל שהרוויחה ריאל מדריד שהגיעה לגמר ליגת האלופות בשנה שעברה היה כ-116 מיליון יורו.
משתתפת נוספת בליגת האלופות היא מכבי חיפה שלנו, שכבר הבטיחה לעצמה הכנסות של כ-17.5 מיליון יורו. חיפה אמנם לא תעפיל לשלב הבא בליגת האלופות, אך אם תסיים במקום השלישי היא תעבור לשחק בליגה האירופית. לשם כך עליה לסיים לפחות בתיקו עם בנפיקה ליסבון, ולקוות שיובנטוס תפסיד לפ.ס.ז'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה