עסקי ספורט

טסים למונדיאל? קטאר מבקשת מכם דבר אחד מאוד מטריד

האם קטאר רוצה להשתלט לכם על הטלפון? לא בטוח. מה שכן, כדאי לבחון את הדרישות שלהם לתיירים שמגיעים למונדיאל
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
אירוע הכדורגל הגדול בעולם מגיע למדינה הקטנה והעשירה קטאר, וזו לא הבעיה היחידה. הסיפור היותר גדול הוא השמרנות הקיצונית של המדינה המוסלמית המארחת.
בהתאם לכך ובהמשך לחוקי האלכוהול והמסיבות, קטאר הודיעה שכל מי שנוחת במדינה במהלך גביע העולם יתבקש להוריד שתי אפליקציות, אחת בשם Ehteraz ואחת בשם Hayya.
בקצרה, Ehteraz היא אפליקציית מעקב של נגיף הקורונה, בעוד Hayya היא אפליקציית מונדיאל רשמית המשמשת למעקב אחר כרטיסים למשחקים ולגישה למטרו החינמי בקטאר.

אבל זה כמובן לא נגמר שם: אפליקציית Ehteraz מבקשת גישה למספר אפשרויות בטלפון שלכם, כמו גישה לקריאה, מחיקה או שינוי של כל התוכן בטלפון, כמו גם גישה לחיבור ל-WiFi ו-Bluetooth, לעקוף אפליקציות אחרות ולשלוט על הדלקת וכיבוי הטלפון.
אפליקציית Ehteraz, שכל אדם מעל גיל 18 שמגיע לקטאר חייבת להוריד, תבקש גם מספר הרשאות נוספות כמו מיקום מדויק, יכולת לבצע שיחות ישירות דרך הטלפון שלך ויכולת לנטרל את נעילת המסך שלך.
אפליקציית Hayya לא מבקשת כל כך הרבה, אבל יש לה גם מספר היבטים קריטיים. בין היתר, האפליקציה מבקשת גישה לשיתוף המידע האישי שלכם כמעט ללא הגבלות. בנוסף, היא מספקת גישה לקביעת המיקום המדויק של הטלפון, למנוע מהמכשיר לעבור למצב שינה ולצפות בחיבורי הרשת של הטלפון.
למרות הדיווח, לא ידוע עד כמה באמת מדובר בחובה או בהמלצה של השלטון המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה