עסקי ספורט

הפועל ירושלים ובנק יהב חתמו על הארכת חוזה לשלוש שנים

שיתוף הפעולה בין הפועל ירושלים לבנק יהב ימשיך לשלוש שנים נוספות ויהפוך לאחד ההתקשרויות הארוכות ביותר בספורט הישראלי
מערכת ice | 
שאול גלברד ואיל חומסקי (צילום לירון מולדובן)
מועדון הכדורסל הפועל ירושלים ובנק יהב על המשך השותפות בין הצדדים לשלוש שנים הקרובות. בכך יהפוך הקשר ההדוק בין שני הגופים, שהחל בשנת 2014, לאחד הארוכים בספורט הישראלי, עם עשייה משותפת של למעלה מעשור.
באירוע החתימה שנערך היום (שלישי) נכחו איל חומסקי, בעלי המועדון ושאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב. במסגרת ההסכם החדש, "בנק יהב" ימשיך לשמש כספונסר הראשי של הקבוצה. הסכם החסות כולל מענקים מיוחדים לזכייה בגביע המדינה, ליגת האלופות ובליגת ווינר-סל.
בעלי הפועל ״בנק יהב״ ירושלים איל חומסקי אמר עם חתימת ההסכם החדש: ״אנחנו אומרים כל הזמן שהפועל ׳בנק יהב׳ ירושלים היא משפחה, ובנק יהב כבר הפך לעמוד תווך במשפחה הזאת. אנחנו מאושרים להמשיך עם בנק יהב להסכם של יותר מעשור של ערכים משותפים שמקבלים ביטוי בעולם הספורט ובעולמות הקהילה. היה חשוב לנו לכלול בהסכם החדש מענקים שמבטאים את שתי הרגליים של הפועל - הווינריות והחיבור לקהילה״.
 
שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב התייחס גם הוא ואמר: "הבנק גאה להמשיך את השותפות לדרך עם הפועל 'בנק יהב' ירושלים, קרוב לעשור. אנחנו מאמינים בערכים הספורטיביים והחברתיים שהמועדון הירושלמי המפואר מייצג ופועל לאורך השנים בקרב אלפי בנות ובני נוער. עבור בנק יהב, בנק שנטוע עמוק בירושלים, זו שותפות טבעית וחשובה ששמה את הקהילה והספורט במרכז, כמרחב להעצמה ומצוינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה