עסקי ספורט

הפועל ת"א כדורסל בהסכם חסות חדש של כמיליון שקלים

לראשונה בישראל, ארגון טבעוני ייתן חסות ראשית לקבוצת ספורט: עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת לקידום אורח חיים טבעוני, תהיה הספונסרית הראשית לקבוצת הפועל תל אביב בכדורסל לעונה הקרובה. שווי העסקה כמיליון שקלים שנתרמו על ידי 6000 חברי 'ויגן אקטיב', המועדון האקטיביסטי של העמותה 
מערכת ice | 
הפועל ויגן פרנדלי תל אביב (צילום צילומסך)
אחרי הפרסומות בפריים טיים והקמפיינים שהביאו את הטבעונות לכל בית, ויגן פרנדלי עושה שוב היסטוריה: בעונת הכדורסל הקרובה, תעניק ויגן פרנדלי את החסות הראשית לקבוצת הפועל ת"א, שתיקרא מעתה: הפועל ויגן פרנדלי תל אביב. 
מדובר בצעד חשוב ומשמעותי, ששם את הטבעונות בליבו של המיינסטרים הישראלי והוא נעשה באמצעות חיבור ראשון מסוגו בישראל של שתי עמותות, שיפעלו יחד למען עתיד טוב יותר ותזונה בריאה יותר. 
שווי העסקה ובעלות החסות הראשית אשר נחתמה בין קבוצת הכדורסל הפועל ת"א ועמותת ויגן פרנדלי היא כמליון שקלים, ובמהלך העונה הקרובה יפעלו יחד שתי העמותות לקידום אורח חיים בריא יותר וצמצום תזונה מן החי, הפוגעת באקלים ובבעלי החיים. יחד, צפויות העמותות לערוך מגוון רחב של פעילויות, ועל מדי השחקנים יתנוסס לוגו 'ויגן פרנדלי'.
לאורך העונה מסרים בנושאי איכות סביבה וטבעונות יתנוססו על מדי הקבוצה, הפרקט, המסכים, במזנון האולם ובאירועים הקבוצה השונים. בכל משחקי הבית של הקבוצה יציע מזנון ה-VIP מנות צמחיות בלבד, ובעמותת ויגן פרנדלי ובקבוצה צופים לגל מכירות משמעותי של חולצות הקבוצה, תחת החסות החדשה, החל מהחודש הבא. 
עמותת ויגן פרנדלי הוקמה בשנת 2012, והפכה לבינלאומית עם סניפים באנגליה וארה"ב וחרתה על דגלה את קידום אורח החיים הטבעוני בישראל. כתוצאה מהפעילות העניפה, מסומנים היום 10,000 מוצרים טבעוניים בישראל בתו 'ויגן 
פרנדלי' והטבעונות הפכה לחלק מהמיינסטרים הישראלי. כבר היום, מוגדרת ישראל כבירת הטבעונות העולמית, ואילו שוק המזון הצמחי בישראל חווה צמיחה אדירה עם זינוק של כ-12% בשוק תחליפי החלב רק בשנה האחרונה, ועם שוק הבשר התחליפי שצפוי להמשיך ולצמוח עד לשווי של כ-140 מיליארד דולר בעולם בשנת 2030, על פי ההערכות. 
מתן החסות הראשית לקבוצת הפועל תל אביב בכדורסל מממשת את חזונה של 'ויגן פרנדלי' להמשיך ולהרחיב את התודעה הציבורית לקידום אורח חיים טבעוני. 
מליון השקלים שיוענקו להפועל ת"א נאספו במסגרת תרומותיהם של 6,000 חברי 'ויגן אקטיב', הזרוע האקטיביסטית של ויגן פרנדלי. פרויקטים דומים שקודמו באמצעות ויגן אקטיב, הם הפרסומות הטבעוניות הראשונות ששודרו בטלוויזיה הישראלית ובעולם, שלטי חוצות באיילון, מצעד בעלי החיים הגדול בהיסטוריה, קמפיין 'עצמאות לכולם' וקמפיין 'שבועות ללא חלב' שנערכו בשנים האחרונות.
ויגן פרנדלי עצמה התרחבה בשנה האחרונה אל מעבר לים, וכיום מפעילה סניפים באנגליה ובארה"ב המעודדים מעבר לתזונה טבעונית.  
עמרי פז, מנכ"ל ומייסד 'ויגן פרנדלי': "החיבור בין ויגן פרנדלי והפועל תל אביב הוא טבעי ומתבקש, כאשר גם אנחנו וגם הקבוצה פועלים תמיד כדי לקטוף את 
ההישג הגדול הבא, לפרוץ גבולות ולהפוך את הבלתי אפשרי – לאפשרי. ויגן פרנדלי גאה על שיתוף הפעולה, שיעלה את המודעות לאורח חיים טבעוני וצמצום תזונה מן החי לכל בית בישראל, כדי שיחד, נוכל ליצור פה עתיד טוב יותר. צריכת מזון מן החי מביאה לפגיעה קשה באקלים, ואנחנו מאמינים שתודעה ציבורית גבוהה לנושא תוכל להביא שינוי". 
רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב: "הסיפור של ויגן פרנדלי דומה לסיפורה של הפועל תל אביב. בשני המקרים, מדובר בעמותות שקמו מאהבה, ופועלות כל העת כדי להגיע להישגים חדשים. הפועל תל אביב שמחה ומברכת על שיתוף הפעולה החשוב הזה, שמבקש להביא עתיד טוב יותר לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה