עסקי ספורט

דרמת ענק בכדורסל: יו"ר המועדון הוותיק מעיר היין התפטר

יצחק פרי, היו"ר הוותיק שייסד את קבוצת הכדורסל מראשון לציון לפני למעלה מארבעה עשורים, הודיע לראש העירייה ולהנהלת המועדון על סיום תפקידו באופן מיידי
מערכת ice | 
יצחק פרי אפי שקדי גיא גודס (צילום עינב כהן)
עונה קשה במיוחד עוברת על מכבי ראשון לציון בכדורסל, המדורגת אחרונה ונמצאת בסכנת ירידה מוחשית לליגה הלאומית. אבל המשבר המקצועי הוא כאין וכאפס לעומת הדרמה שהתרחשה במועדון, עם הודעתו המפתיעה של היו"ר הוותיק יצחק פרי על סיום תפקידו. פרי הודיע על ההחלטה הן להנהלת הקבוצה והן לראש העיר, רז קינסטליך.  
פרי בן ה-73 היה האיש שייסד את המועדון בשנת 1976 ונחשב במשך שנים לאיש החזק במועדון. לאחרונה, גם בעקבות המשבר המקצועי, הצטרפו חברי הנהלה נוספים שלא ראו את הדברים עין בעין עם פרי, כאשר אחת המחלוקות העיקריות נבעה מרצונו של פרי לצרף את גלן רייס ג'וניור, השחקן ששוחרר ממכבי חיפה וידוע בעיקר בשל אופיו הפרובלמטי והבלגן התמידי שהוא מייצר בחדר ההלבשה. חברי ההנהלה האחרים סירבו לבקשתו של היו"ר, שכאמור החליט להחזיר את המפתחות ולהתפטר.
"מאז חזרתי למועדון לפני עשר שנים השתלב המועדון בצמרת הכדורסל בארץ, השתתף בשבעה פיינל פורים, שלושה משחקי גמר פלייאוף, שלושה משחקי גמר גביע המדינה, זכה בגביע ווינר ובאליפות המדינה", אמר פרי. "לא פחות חשובה העוצמה של מחלקת הנוער שמונה כ-1,500 בני נוער וחרטה על דיגלה הישגים ספורטיביים, חינוך לערכים ותרבות. אני אדם שהולך בדרך שהוא מאמין בה וחשוב לי להיות נאמן לעצמי ולאחרים, ואין ביכולתי להוביל את המועדון ללא הלהט והאמונה שלי בדרך. אני מאמין ביכולתו של המועדון להתמודד עם המשברים והקשיים שהוא ניצב לפניהם. אני בטוח שהנהלת המועדון תמצא את האדם הנכון להחליפני, ולהמשיך ולהוביל אותה להישגים".
עוד הוסיף פרי: "אני משאיר אחרי מועדון מסודר, יציב מבחינה כלכלית, עם הנהלה מנוסה שלבטח תעשה את המקסימום להמשיך ולהצליח. אני אמשיך ללוות את הקבוצה בתור אוהד, ומקווה יחד עם כולכם שהקבוצה תתעלה על עצמה ותצליח לשרוד ולהישאר בליגת העל. רוח המועדון, האוהדים הנפלאים, בני הנוער שעובדים כה קשה על מנת להצליח, ילוו אותי עוד שנים רבות".

מהנהלת המועדון נמסר: "מצרים על החלטתו של יצחק פרי שהוביל את המועדון לשנים נפלאות והצעיד אותו להישגים יוצאי דופן, אנו מתחייבים בפני כל מי שהמועדון יקר לו להמשיך בכל הכח, יום ולילה על מנת לעמוד באתגרים העומדים בפנינו. הנהלת המועדון יחד עם ראש עיריית ראשל״צ תתכנס בקרוב ותדון במצב".
תחת ניהולו של פרי זכתה מכבי ראשון לציון באליפות היסטורית (2016), גביע ווינר (2018) וכן העפילה מספר פעמים לגמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה. כמו כן, שיחקה בחלק מהשנים במפעלים האירופיים ובשיאה העפילה לרבע גמר היורופקאפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה