עסקי ספורט

טרגדיה באליפות העולם: שני ספורטאים נהרגו במהלך התחרות

אליפות העולם בטריאתלון המתקיימת בספרד הפכה לסיפור עצוב עם מותם של שני משתתפים לפי קבוצות גיל, בן 57 ובן 79
מערכת ice | 
בריכה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
שני ספורטאים מתו במהלך אליפות העולם בטריאתלון שנערכת בספרד ביום חמישי, כך מאשר הגוף המנהל של הספורט. המתמודדים, אחד מהם ממקסיקו ואחד מבריטניה, לקחו חלק בקטגוריית הספרינט ביום הראשון של התחרות באליפות הטריאתלון בטורמולינוס-אנדלוסיה.
בהודעה שפרסם ארגון "World Triathlon" נמסר: "בצער רב אנו מודיעים כי שני משתתפים (אחד ממקסיקו ואחד מבריטניה) מתו במהלך אליפות העולם בטריאתלון בטורמולינוס-אנדלוסיה AG, שהתרחשה היום, 17 באוקטובר. תנחומינו הכנים למשפחותיהם, חבריהם, הפדרציות הלאומיות וכל משפחת הטריאתלון".
 
הפדרציה המקסיקנית לטריאתלון אישרה כי אחד מהספורטאים היה רוג’ר מס קולומבר בן 79. "בצער רב אנו מדווחים על מותו של הטריאתלט המקסיקני, בן 79, במהלך השתתפותו באליפות העולם בטריאתלון ביום חמישי אחה"צ, 17 באוקטובר, בטורמולינוס, ספרד", נמסר בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות.
גם פדרציית הטריאתלון הבריטית אישרה את מותו של אחד מחברי קבוצת הגיל שלה, בן 57, אך לא ציינה את שמו. "פדרציית הטריאתלון הבריטית יכולה לאשר כי אחד מחברי קבוצת הגיל שלנו מת במהלך התחרות בטורמולינוס, ספרד," נכתב בהודעה. "משפחתו קיבלה הודעה ואנחנו תומכים בהם בזמן קשה זה".
לא נמסר על סיבת המוות של שני המתמודדים. קטגוריית גיל מתייחסת לספורטאים שאינם מקצועיים שמתמודדים זה מול זה בטווח גילאים של חמש שנים. כל מתמודדי הגיל מקבלים את התואר "טראיאתלט עולמי".
התחרות, המתקיימת בטורמולינוס שבדרום ספרד, מושכת מעל 5,500 ספורטאים מ-79 מדינות שונות. האליפויות החלו ביום חמישי עם הגמרים מתחת לגיל 23 ויימשכו עד יום ראשון עם הגמרים של הגברים המובילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה