עסקי ספורט

לאחר שהגיע לפסגה ונעצר לחודש: רונאלדיניו ברכישה מפתיעה

אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, שאכזב רבים ממעריציו כאשר נכנס לחודש במעצר בשל ניסיון לעבור גבול עם דרכון מזויף בשנת 2020, עבר דרך ארוכה מאז ונראה שהמהלך האחרון שעשה חותם את התהליך שעבר, וסולל את הדרך החדשה אליה יצא
מערכת ice | 
רונאלדיניו עם סמנכ"ל השיווק של פיקסלוט, יוסי טרבלוס (צילום שלומי פרי)
זוכה כדור הזהב בשנת 2005, אלוף העולם עם נבחרת ברזיל בשנת 2002 ואחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, רונאלדיניו, ידע לא מעט טלטלות מאז פרש מכדורגל בגיל 37, בשנת 2018.
רבים ממעריציו ברחבי העולם, ויש לו רבים כאלה, תהו מה קרה לכוכב הגדול והחייכני מאז שפרש מהמשחק שכה אהב. כזכור, ניכר כי בשנים הראשונות לאחר הפרישה הוא די הזניח את עצמו מבחינות רבות.
העלייה הניכרת במשקל לא החמיאה לו בלשון המעטה, כמו גם ההזנחה הפיזית הניכרת. בנוסף, ההידרדרות הגיעה לשיאה בשנת 2020, כאשר נעצר הכוכב בעת שניסה לעבור את הגבול לפרגוואי, בעזרת דרכון מזויף. רונאלדיניו נשאר כחודש במעצר לפני ששוחרר.
אתמול (חמישי) פורסם כי הכוכב הגדול עושה צעד משמעותי, המצביע על הדרך החדשה שלו מאז שהחל "לתפוס את עצמו בידיים". הוא רכש אחוזים מקבוצת גרינוויל, המחזיקה בשתי קבוצות כדורגל בארצות הברית, ויהפוך לאחד מהבעלים של הקבוצה. בדיווח לא נאמר כמה אחוזים רכש מהקבוצה.
בהצהרה שנשא הכוכב הברזילאי האהוב עם ההודעה על רכישתו החדשה, אמר רונאלדיניו כי הוא מתרגש מאוד לקראת המהלך החדש וכי זו הזדמנות בשבילו לחזור למשחק שהוא כל כך אוהב ולתרום מניסיונו לפיתוח הדור הצעיר.
הקבוצה אליה הצטרף רונאלדיניו מחזיקה בשתי קבוצות כדורגל בארצות הברית, כאשר אחת מהן היא קבוצת גברים בליגה השלישית בארצות הברית, בשם טריומף. הקבוצה השנייה היא קבוצת ליברטי, קבוצת נשים מקצועית המשחקת בליגת הנשים הבכירה בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה