עסקי ספורט

בזוס יורד מהעסקה? אלו המועמדים לרכוש את האלופה הטרייה

מיד לאחר שבעלי הבוסטון סלטיקס הודיע כי המועדון ייצא למכירה, עלה שמו של מייסד אמזון ג'ף בזוס כאחד המתעניינים. בעדכון חדש הודיע הבעלים כי הליכי המכרז למכירת הקבוצה מתקרבים. רוב העיניים מופנות דווקא לבעלים אחר של הקבוצה כמועמד המוביל לרכוש אותה
מערכת ice | 
NBA (צילום shutterstock)
שבועיים אחרי שניצחה את הדאלאס מאווריקס וזכתה באליפות ה-NBA בחודש יוני בפעם ה-18 הודיע בעלי הבוסטון סלטיקס שהקבוצה יוצאת למכירה. כעת, מודיע הבעלים העיקרי כי המכרז למכירת הקבוצה יתחיל בקרוב. ההערכות הן שהקבוצה עשויה להימכר במחיר שיכול להגיע לכשישה מיליארד דולר. 
בחודש אוגוסט דיווח עיתונאי הספורט ביל סימונס כי מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מעוניין לקנות את הקבוצה. בזוס לא אישר את הדיווח וגם כעת לא מתקבל אישור לדברים. עיתונות הספורט, עם זאת, מתמקדת ברוכש פוטנציאלי אחר: אחד מבעלי הסלטיקס הנוכחיים, סטיב פליוקה, שאישר כבר בפומבי כי ישתתף במכרז. "הוא היה שותף נהדר במשך 22 שנה, ואנחנו שמחים שהוא מעוניין", אמר ל-NBC Sport בעלי הקבוצה.
פליוקה, רואה חשבון, הוא יו"ר ביין קפיטל מאז 2016. פליוקה כיהן בדירקטוריון של ברגר קינג, וורנר צ'ילקוט, גרטן גרופ וחברת בתי החולים של אמריקה. בשנת 2009 התמודד מטעם המפלגה הדמוקרטית על מקום בסנאט.

הסלטיקס מתרכזים עתה בהגנה על התואר לקראת האליפות ה-19 בעונת 2024-2025. הקבוצה תפתח את העונה מול הניו יורק ניקס ב-22 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה