עסקי ספורט

אבל כבד בכדורגל הישראלי: "אמא ואבא מרוסקים כאן בלעדייך"

טרגדיה ענקית התרחשה בשבוע שעבר בכדורגל הישראלי, אחרי שבנו בן החודש וחצי של השחקן מיקו ממן נפטר. כעת, אמו, רבקה ממן, נפרדה ממנו: "אני מרגישה שתלשו לי את הלב מהגוף, אני מתגעגעת אלייך ואתגעגע כל חיי"
מערכת ice | 
מיקו ממן ואשתו (צילום אינסטגרם @rivka_priver_maman)
טרגדיה ענקית התרחשה בשבוע שעבר בכדורגל הישראלי, זאת לאחר שבנו היחיד של שחקן מכבי קביליו יפו, מיקו ממן, הלך לעולמו כשהוא בן חודש וחצי בלבד. ממש חשף זאת באמצעות חשבון האינסטגרם שלו, שם כתב בין היתר כי "בצער רב ובלב שבור לרסיסים, אנחנו מודיעים על פטירתו של בנינו האהוב, המלאך הקטן שלנו, ניתאי בן רבקה ומיכאל בטרם עת".
שבוע וחצי חלפו מאז, והיום (שלישי) גם אשתו של מיקו ממן, רבקה ממן, נפרדה מבנה עם פוסט מצמרר שהעלתה לרשתות החברתיות, בו כתבה: "ילד שלי, לא מאמינה שאני מדברת עלייך בלשון עבר. ב-11.8 בשעה 21:57 הגחת לעולם וזכיתי בתואר הנחשק ביותר – הפכתי לאמא וגיליתי בעצמי תעצומות נפש שלא הכרתי מעולם. תודה שנתת לי לחוות לידה כזאת מושלמת".
"איך שילדתי אותך שמו אותך עליי, ינקת ממני בכזאת טבעיות כאילו עברת קורס. זה היה רגע מכונן – הרגע המושלם בעולם. 40 יום של אהבה אינסופית. גם ברגעים הכי קשים הסתכלתי עלייך והלב שלי התמלא באושר ואהבה. הכנסת לנו משמעות לחיים".
 

"ניתאי שלי, אני מרגישה שתלשו לי את הלב מהגוף, אני מתגעגעת אלייך ואתגעגע כל חיי. לעולם לא אשכח אותך, תמיד תהיה הבן הבכור שלי. ב-20.9 איבדנו אותך ומאז אנחנו מרגישים ריקנות וכאב. תשלח לנו כוחות כי אמא ואבא מרוסקים כאן בלעדייך, תשמור עלינו מלמעלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה