עסקי ספורט

נבחרת ישראל חוטפת מכה קשה: הפסדי העתק שספגה בגלל האירוח בחו"ל

נבחרת ישראל זכתה להגרלה אטרקטיבית במיוחד במסגרת ליגת האומות כשהיא פוגשת את אריות אירופה - בלגיה, איטליה וצרפת. אלא שהמלחמה הביאה לכך שהנבחרת לא תארח בישראל והיא נאלצה לנדוד להונגריה, מה שמנחית מכה קשה על ההתאחדות לכדורגל בדמות הפסדים של כ-18 מיליון שקל. הפירוט המלא לפניכם
רעי שני | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
אחרי שהפסידה 3:1 לבלגיה, נבחרת ישראל מארחת הערב (שני) את נבחרת איטליה החזקה "בביתה" שבהונגריה, שם היא מארחת בגלל מלחמת "חרבות ברזל" את משחקי ליגת האומות, דווקא בזמן שהנבחרת שלנו מדורגת בדרג הראשון וקיבלה הגרלה פופולרית במיוחד בדמות בלגיה, איטליה וצרפת.
לפיכך, ההתאחדות לכדורגל בישראל חוטפת מכה קשה עם הפסדים עצומים. על פי הערכות, לכל אחד משלושת המשחקים הפופולריים הללו היו מגיעים כ-30 אלף צופים, כשמחירי הכרטיסים היו נעים בין 25-30 אירו לכרטיס הכי זול.
המשמעות של כך היא הכנסות של 2-2.5 מיליון שקל נטו למשחק, כאשר הסכום הזה מתווסף לסכומים שהיו נכנסים מספונסרים, חסויות, זכויות שידור וכדומה, מה שהיה מגדיל את הסכום הכולל להכנסות כ-8 מיליון שקל.
בנוסף על כך, ההתאחדות לכדורגל בישראל נאלצת להוציא סכומי כסף גבוהים במיוחד על אירוח שלושת המשחקים בהונגריה. ההתאחדות משלמת על אבטחה, טיסות, מלונות, העברות, השכרת המגרשים וכדומה, סכום של כ-10 מיליון שקל, כך שבסך הכל ההתאחדות לכדורגל בישראל מפסידה על אירוע משחקי "הבית" בהונגריה כ-18 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה