עסקי ספורט

דרייק ירוק מקנאה: קנדריק לאמאר על אחת הבמות הגדולות בעולם

קנדריק לאמאר צפוי להופיע במופע המחצית של הסופרבול בפברואר 2025 בניו אורלינס, לאחר שכבר הופיע בהפתעה במופע 2022 בלוס אנג'לס. בגיל 37, לאמאר יוסיף הישג מרשים לרשימת הופעותיו ויצטרף לשורת אמנים גדולים 
מערכת ice | 
קנדריק לאמאר (צילום צילום מסך)
קנדריק לאמאר .אחד הראפרים הגדולים בכל הזמנים מתכנן כיבוש נוסף – הופעה במופע המחצית של הסופרבול בפברואר 2025. אחרי העימות הידוע והדיס המוזיקלי נגד דרייק, ובגיל 37, הוא צפוי להוסיף פסגה מרשימה לרשימת הישגיו ויתווסף לרשימה המכובדת של האמנים הגדולים שהופיעו במופע, כמו קולדפליי, ריהאנה ושאקירה.
לאמאר הוא ראפר אמריקני מקומפטון שבקליפורניה. הוא החל את קריירת המוזיקה שלו בחברת תקליטים עצמאית בשם "טופ דואוג אנטרטיינמנט", אך ב-2012 הצטרפו לאמאר וחברת התקליטים שבה חתם לאינטרסקופ רקורדס ולאפטרמת'. בנוסף, לאמאר חבר בסופרגרופ מהחוף המערבי, בלאק היפי, יחד עם הראפרים ג'יי רוק, סקולבוי קיו ואב-סול.
 
לאמאר, שכבר הופיע בהפתעה במופע המחצית של הסופרבול ב-2022 עם סנופ דוג, אמינם וד"ר דרה, צפוי לעלות לבמה בניו אורלינס ב-9 בפברואר 2025 לבדו. המופע הזה, המשדר במקביל את השיא של עולם הבידור והספורט, זוכה לחשיפה גלובלית של מאות מיליונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה