עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: כוכבת האולימפיאדה נרצחה על ידי בעלה

המרתוניסטית האוגנדית, רבקה צ'פטאגיי, הלכה לעולמה בגיל 33, יומיים אחרי שבעלה  שפך עליה דלק לעיני כל והצית אותה
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האולימפיאדה בפריז הסתיימה לפני מספר שבועות בודדים, במהלכה חגגו המשתתפים את שלל התחרויות המתקיימות באירוע הגדול בעולם הספורט, והעניקו לקהל רגעי שמחה ועצב, כיאה לתחרויות מרגשות. אלא שרגע אחרי שהסתיימה, הגיעו בשורות קשות מאוד מהמרתוניסטית האוגנדית, רבקה צ'פטאגיי.
לפני מספר ימים נודע כי צ'פטאגיי בת ה-33, הייתה מעורבת באירוע אלימות מחריד שהופנה כלפיה. למרבה התדהמה, בן זוגה של הספורטאית האולימפית שפך עליה דלק לעיני כל והצית אותה. לאחר שהותקפה היא נותרה עם כוויות רבות בגופה, פונתה לבית החולים שם היא נאבקה על חייה. 
אלא שהבוקר (חמישי) החדשות הקשות מכיוונה של הספורטאית האולימפית הגיעו, אחרי שנודע כי היא לא הצליחה לשרוד והלכה לעולמה.  באיגוד האתלטים באוגנדה הודיעו על המקרה שם הביעו תדהמה.
באיגוד כתבו: "אנו מצטערים להודיע ​​כי האתלטית שלנו רבקה צ'פטאגיי שהשתתפה באולימפיאדה, סובלת מפציעות קשות ומאושפזת בבית החולים מוי באלדורת. זאת בעקבות תקרית שבה בן זוגה הקנייתי שלה, שופך דלק והצית אותה". כעת, הסוף העצוב הגיע אחרי שמותה של האצנית נקבע בבית החולים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהבתי אותה
    איום ונורא 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רוצח מעוות ומנוול! הוא עוד יקבל את ה"תשלום" שלו בגיהנום. נשמתה עדן. יהי זכרה ברוך
    סגור
  • 1.
    אהבנו אותה ועקבנו אחרי הקריירה שלה
    זווועה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזה רצח מזעזע! טרגדיה! איך הבן זוג שלה היה מסוגל לבצע רצח כזה מחריד?! מה עבר לו במח הנתעב שלו?! נשמתה עדן, יהי זכרה ברוך.
    סגור