עסקי ספורט

עוד מיליונר חדש בישראל: זה הסכום שעמי דדאון יקבל על הזהב

המענקים של אולימפיאדת פאריז 2024 לספורטאים אולימפיים, מושווים לפראלימפיים, ובדומה לגולש תום ראובני, גם השחיין הפראלימפי יקבל מענק מכובד ביותר בסכום של מיליון שקל עם פטור ממס והוא יצטרף לאסף יסעור
מערכת ice |  3
שחייה-אילוסטרציה (צילום freepik)
לאחר שלוחם הטאקוונדו, אסף יסעור, הישראלי גבר על שלושת היריבים וזכה במדליית הזהב הנחשקת ובתואר היוקרתי והיה לאלוף פראלימפי. דובר במדליית הזהב הראשונה של ישראל במשחקים הפראלימפיים בפריז, אמש (שישי) הגיע עוד אחד כזה מבריכת השחייה כשעמי דדאון זכה במדלייה החשובה מכולם.
אז כמה יקבל המדליסט החדש? על פי הוראת משרד התרבות והספורט, המענקים של אולימפיאדת פאריז 2024 לספורטאים אולימפיים, מושווים לפראלימפיים, ובדומה לזוכה תום ראובני, גם אסף יסעור יקבל מענק מכובד ביותר בסכום של מיליון שקל עם פטור ממס. זוכי מדליות כסף יזכו למענק של 750 אלף שקל, וארד - חצי מיליון שקל.

עבור דדאון בן ה-23 זו היא המדליה הפראלימפית רביעית במשחקים האולימפיים, אחרי שבטוקיו גרף לפני שלוש שנים שתיים מזהב ועוד אחת מכסף. במקצה המוקדמות הוא כבר הראה את כישוריו עם שיא משחקים חדש (1:19.33 דק') ובהמשך זכה בכל הקופה
לאחר הזכייה אמר: "זה היה מקצה לא קל בשבילי. ברוך השם הצלחתי לייצג את מדינת ישראל ועם ישראל. אין לי הרבה מילים לתאר. שום דבר לא עובר לי בראש בזמן המקצה. עכשיו אני יודע שאשיר את התקווה בתקופה הזאת, זה כל מה שרציתי. לתת תקווה לאנשים זה המשמעות הנוספת של מה שאנחנו עושים פה. יש לי עוד שלושה מקצים לעשות. אני מקווה שכל ילד ומבוגר שרואים את זה וקשה להם, שיידעו שיש אור בקצה המנהרה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הזהב של דדון
    מוטי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו להסתכל על הכסף.גם ככה אף אחד לא מתחלף איתו
    סגור
  • 2.
    אתם מסתנוורים מהכסף ושוכחים את הזהב
    גדעון 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם אתם באמת חודבים כי האלופים האולימפיים עושים זאת בגלל הכסף? אם כך, אתם לא מבינים בספורט ולא בנפש האדם.
    סגור
  • 1.
    כל שקל מגיע להם, תודה (ל"ת)
    אורי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור