עסקי ספורט

כוכב הכדורגל הישראלי בדרך לכלא? זה כתב האישום החריג שהוגש נגדו

מריאנו בריירו, כוכב הפועל באר שבע, הכה לפני כשנתיים אוהד מכבי נתניה אחרי ההפסד של קבוצתו, אחרי שהאחרון שר לו שירים מחוץ לאצטדיון. כעת, כתב אישום הוגש כנגדו, ולא מן הנמנע כי יקבל עונש מאסר בפועל על תקיפה
מערכת ice | 
שחקני הפועל באר שבע חוגגים (צילום הפועל באר שבע)
מריאנו בריירו, כוכב קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע בבעלותה של אלונה ברקת, הארגנטינאי שמחזיק בתעודת זהות ישראלית בשל היותו יהודי, מסתבך ובענק, זאת לאחר שכתב אישום בגין תקיפה של אוהד מכבי נתניה הוגש נגדו בבית המשפט השלום בנתניה, כך על פי פרסום של מוטי פשכצקי בערוץ הספורט.
האירוע המדובר התרחש במאי 2022, אז בסיומה של משחק כדורגל בין הפועל באר שבע למכבי נתניה, בו ניצחו היהלומים 0:3 את הקבוצה מבירת הנגב, בריירו פנה לשני אוהדים ששרו שירים מחוץ לאצטדיון אחרי שיצא משם, ושאל אותם: "האם זה מצחיק?", אחרי שככל הנראה הקניטו אותו. 
על פי כתב האישום שפורסם היום (שישי) באתרי התקשורת בישראל, אחרי שבריירו פנה לאותם אוהדים, הוא החל לתקוף את אחד מהם במכות אגרופים. בריירו השתולל וניסה להמשיך ולהכות את אותו אוהד, אך שני אוהדים נוספים שהגיעו למקום הצליחו להשתלט עליו ולעצור אותו.
מדובר באירוע חריג מאוד, שכן אלימות של שחקן כלפי אוהדים היא משהו שלא רואים הרבה במחוזותינו ובכלל. אחרי שבריירו נעצר על ידי האוהדים, אותו אוהד ניגש לקבלת טיפול רפואי, עם חשש לשבר באפו. מכתב האישום עולה כי לא מן הנמנע שכוכב הפועל ב"א אף יקבל עונש מאסר בפועל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה