עסקי ספורט

עופר ינאי עושה היסטוריה: הפרויקט הראשון מסוגו לבעלי מוגבלויות

יבואנית הפלדה הל-דור חתמה על המשך הסכם החסות עם קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, בבעלותו של איש העסקים עופר ינאי, לשנה נוספת. בתוך כך, החברה תיתן חסות להפועל "שווים" תל אביב, שתהפוך לקבוצת הכדורסל הבוגרת הראשונה בישראל לבעלי מוגבלויות
מערכת ice | 
עופר ינאי (צילום צילום מסך מתוך טוויטר nadavperry@)
יבואנית הפלדה הל-דור, אשר בבעלות דורון הלפרן, מודיעה היום (רביעי) על המשך הסכם החסות עם קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, בבעלותו של איש העסקים עופר ינאי, לשנה נוספת, והיא תסגור 4 שנים כנותנת החסות של המועדון.
במסגרת הסכם החסות "הל-דור" אף תהפוך לנותנת החסות הרשמית לקבוצת 'הפועל "שווים" תל אביב', אשר הוקמה השנה ותהיה קבוצת הכדורסל הבוגרת הראשונה בישראל לבעלי מוגבלויות. אגב, בכדורגל להפועל תל אביב יש כבר מזה מספר שנים קבוצת הפועל "שווים" תל אביב בוגרת, ועכשיו כאמור גם הכדורסל מצטרף למיזם החשוב.
*
מדובר בקבוצת הכדורסל הראשונה בישראל, שמשלבת צעירים וצעירות עם מוגבלות לצד בוגרים אוהדי הקבוצה. הקבוצה תקיים מידי פעם אימונים בהיכל קבוצת שלמה, ותשחק משחקי ראווה מול קבוצות המועדון השונות. 
תמורת התמיכה הכלכלית של הסכם החסות, יופיע הלוגו של חברת הלדור על הלדים מסביב למגרש ועל הפרקט בהיכל שלמה, אולמה הביתי של הפועל תל אביב. במסגרת הסכם החסות עם "הפועל 'שווים' תל אביב' יודפס לוגו החברה על חולצות השחקנים.
דורון הלפרן, הבעלים של חברת הלדור: "הסכם החסות השנה מאפשר לי לתרום לשתי מטרות יקרות לליבי, האחת היא מועדון הכדורסל שאני כל כך אוהב והשנייה היא לסייע בהקמת קבוצה לבעלי מוגבלויות, תחום בו אני פועל לסייע ולקדם את המודעות אליו כבר עשרות שנים. כולי תקווה כי בשנה הקרובה נראה הצלחות רבות במועדון, כאשר הקבוצה הבוגרת תעשה צעד נוסף לעבר צלחת האליפות וקבוצת "השווים" תשגשג ותממש את ייעודה. יאללה הפועל". 
דורון הלפרן (צילום: רמי זרנגר)
יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "אנחנו שמחים מאוד שדורון הלפרן וחברת הל-דור ממשיכים לתמוך בנו ושמחים כפליים שהחברה החליטה לתמוך בפעילות החשובה כל כך של הפועל 'שווים'. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה יימשך עוד שנים רבות".
דורון הלפרן יחד עם בנו על הפרקט בהיכל קבוצת שלמה (צילום: פרטי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה