עסקי ספורט

חווית צפייה מהאגדות: הכירו את האולם החדש והמתקדם ביותר בעולם

הבית החדש של לוס אנג'לס קליפרס מה-NBA, ה-Intuit Dome, הושק בשבוע שעבר. מדובר באחד האולמות המתקדמים אי פעם, שמשתרע על פני  7,900 מ"ר; עם 18,000 מושבים, מרפאת ספורט, שטחי מסחר וגולת הכותרת: ה-Halo Board: התצוגה הכפולה הגדולה ביותר שנראתה באצטדיון, בשטח של כמעט דונם שלם. צפו
מערכת ice | 
האולם החדש בלוס אנגלס (צילום Intuit Dome)
האולם החדש שישמש כבית של קבוצת לוס אנג'לס קליפרס (LA Clippers) מה-NBA, ה-Intuit Dome, הושק בשבוע שעבר באינגלווד, קליפורניה. האצטדיון המתקדם יישא למשך 23 שנים את שמה של פלטפורמת הפינטק הגלובלית Intuit, המבוססת בארה"ב ומפעילה מרכז מו"פ אסטרטגי בישראל.
השותפות בין Intuit ו- LA Clippers תתבסס על התמקדות בלקוחות ובאוהדים, על הרצון לחדש ולספק את החוויה הטובה ביותר, ועל מחויבות לקהילה. Intuit Dome יארח משחקי כדורסל ואירועי בידור לאורך כל השנה. זה יהיה מתקן ברמה עולמית שתוכנן באופן ייחודי כדי לספק נוחות וקלות, חווית אוהדים, יתרון לשחקנים במגרש הביתי ותחושת קהילה.
Intuit Dome יהווה הבית הרשמי של הלוס אנג'לס קליפרס, בו הם ישחקו החל מעונת 2024-25, ויתארחו בה גם שלל הופעות ואירועים. את השקת המקום פתח ברונו מארס במופע כפול. בהמשך, יתארחו במקום שלל מופעים, בין היתר של אוליביה רודריגו, Twenty One Pilots, USHER, בילי ג'ואל וסינדי לאופר.
כאשר Intuit Dome לא יארח משחקים ואירועים, הוא יהווה מרכז לאירועים קהילתיים וישרת את הקהילה המקומית עם שיעורי הכוונה פיננסית, אירועי הגשת מס בחינם, אירועי הכנה לעבודה והכשרות.
פרטים על Intuit Dome: המקום מכיל כ-18,000 מושבים. בנוסף לאולם המרכזי, המתחם כולל מתקן אימונים המשתרע על פני 7,900 מ"ר; מרפאת ספורט בשטח של 2,300 מ"ר; 3,700 מ"ר של שטחי מסחר; ו-24,000 מ"ר של מגרש חיצוני שיכלול מגרשי כדורסל ציבוריים. 
מהיום הראשון, היכל ה-Intuit Dome יפעל ללא פליטת פחמן. האולם יהיה מאוורר באופן טבעי, וישתמש במספיק חשמל מסוללות ואנרגיה סולארית על מנת להחזיק את המקום מבלי לפלוט גזי חממה חדשים לאוויר.
האולם החדש של לוס אנג'לס קליפרס (צילום: Intuit Dome)
מאפיינים בולטים: 5 מגרשי כדורסל: ב-Intuit Dome יהיו יותר מגרשים מכל זירת NBA אחרת. למעלה מ-86,000 מ"ר של שטחי אימונים, רפואה ומשחק. 51 שורות רצופות של מושבים ליד ספסל האורחים, שיעניקו לקליפרס את היתרון הביתי.
בנוסף, חוויית צפייה מכל מקום באולם: הודות למבנה הקעור של האולם, מושב בשורה 20 יהיה קרוב יותר לפרקט ב-13.7 מטר – כמעט חצי מגרש – בהשוואה לכיסא בשורה זהה באולם המקביל של קבוצת הלייקרס בלוס אנג'לס.
האולם החדש של לוס אנג'לס קליפרס (צילום: Intuit Dome)
ה-Halo Board: התצוגה הכפולה הגדולה ביותר שנראתה באצטדיון, בשטח של כמעט דונם שלם - 3,567 מ"ר, עם למעלה מ-3,592 טלוויזיות בגודל 60 אינצ' ויותר מ-233 מיליון נורות לד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה