עסקי ספורט

אוהבים ספורט? אלה הערוצים ש-yes תפתח בחינם ללקוחותיה

לקראת פתיחת המשחקים הפאראלימפיים חברת yes הודיעה כי תפתח את ערוצי ספורט 5 פרימיום בחינם לכלל לקוחותיה. הערוצים ייפתחו החל מה-28 באוגוסט
מערכת ice | 
חברת yes (צילום shutterstock)
חברת yes מודיעה כי תפתח לכלל לקוחות yes ו-STING+ את ערוצי ספורט 5 שישדרו את המשחקים הפאראלימפיים באפיקים 55-60, כפי שעשתה במשחקים האולימפיים. הערוצים שיהיו פתוחים לצפייה לכלל לקוחות yes ו-STING+ הם: PLUS 5, GOLD 5, LIVE 5, STARS 5, 4K SPORT 5, בנוסף לערוץ SPORT 5 החינמי. 
הערוצים יפתחו באופן אוטומטי עם פתיחת המשחקים ב-28 באוגוסט כאשר לקוחות yes+ יוכלו ליהנות מכלל התחרויות בערוצי ספורט 5 בשידור ישיר וללא דיליי באמצעות טכנולוגיית yes+LIVE שפיתחה החברה.
"הספורטאים האולימפיים ריתקו למסכים מדינה שלמה שהתרגשה יחד איתם נוכח ההישגים המדהימים שהגיעו אליהם", דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "אנחנו רוצים לאפשר לכולם להיות חלק מהמסע של הספורטאים הפארלימפיים ולכן נאפשר לכולם לצפות בתחרויות, לעודד מרחוק ולהתרגש. אנחנו בטוחים כי הם יספקו לנו גאווה עצומה".
חברת yes הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית השידור האמריקאית FOX אינטרטיימנט. השניים יפיקו במשותף את "שחר אדום", סדרת הדרמה על אירועי מתקפת הטרור של ה-7 לאוקטובר ו-FOX תפיץ אותה לשידור בעולם, כך הודיע ראש אולפני FOX אינטרנטיימנט, פרננדו סזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה