עסקי ספורט

הג'קט האחרון שלבש הכוכב שנהרג נמכר בסכום אדיר

קובי בראיינט, מלך הסלים של הלייקרס בכל הזמנים, אומנם נהרג לפני 4.5 שנים אבל ההערצה לו לא דועכת. הג'קט של "הממבה השחורה", נמכר השבוע במכירה פומבית בסכום של דירה קטנה  

מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
ג'קט החימום שלבש קובי בראיינט, שחקן הכדורסל האגדי שנפטר לפני כארבע וחצי שנים, נמכר במכירה פומבית בסכום של כ- 1,250,000 שקלים. על הפריט ניתנו לא פחות מ-35 הצעות שונות.  
בראיינט לבש את הג'קט במשחק האחרון שלו במדי הלייקרס מול קבוצת יוטה ג'אז ב-2016. בראיינט כזכור נהרג בתאונת מסוק בשנת 2020 יחד עם בתו ג'יאנה בת ה-13 וטייס המסוק. חודשים ספורים לאחר מכן, נבחר בראיינט להיכל התהילה של הכדורסל.
פרטי ביגוד אייקונים של ידוענים שנמכרים לכל המרבה במחיר אינם עניין חדש. בין הבולטים שבהם ניתן למצוא את החולצה הלבנה הרטובה של קולין פירת' בדמותו של מר דארסי בגאווה ודעה קדומה. חולצה שנמכרה בכ-120 אלף שקלים. שמלת הקוסם מארץ עוץ של ג'ודי גרלנד שנמכרה בלא פחות מ-5.8 מיליון שקלים, וגם השמלה המזוהה עם מרלין מונרו ששרה לנשיא קנדי Happy Birthday שגרפה סכום אסטרונומי של קרוב ל-18 מיליון שקלים. עוד פריט אייקוני שמוכר לרבים מילידי שנות ה-60 וה-70 הוא מכנסי העור ההדוקים של סנדי, דמותה של אוליביה ניוטון ג'ון בסרט גריז שנמכרו במכירה פומבית במחיר של 600 אלף שקלים ע"י מייסדת מותג ההלבשה התחתונה Spanx שתכננה למסגר אותם ולתלות במשרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה