עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון מפתיע: כתב ערוץ הספורט לשעבר בתפקיד נוצץ

רועי כהן, מי ששימש ככתב של ערוץ הספורט ומונה לפני מספר שנים לדובר של הפועל ירושלים בכדורסל, זוכה לאמון ענק ממתן אדלסון, הבעלים של הקבוצה ובנה של האישה העשירה ביותר בישראל, ומונה למנהל המקצועי של הקבוצה. בנוסף,  עדי כהן סבן מונה לתפקיד מתאם הכדורסל
מערכת ice |  2
מתן אדלסון (צילום דוד מיכאלי, הפועל ירושלים)
רועי כהן, מי ששימש ככתב של ערוץ הספורט מזה מספר שנים בעיקר בענייני הפועל ירושלים בכדורסל, עזב את הערוץ לפני כ-3 שנים ויצא לדרך חדשה, במסגרתה מונה כדובר של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים.
אתמול (ראשון) כתב ערוץ הספורט לשעבר קיבל תפקיד נוצץ במיוחד אחרי שמונה כמנהל הקבוצה החדש של הירושלמים. במקביל לתפקידו כמנהל הקבוצה, רועי כהן ימשיך לשמש כדובר של הפועל ירושלים.
בנוסף על כך, הודיעה הקבוצה כי עדי כהן סבן מונה לתפקיד מתאם הכדורסל ויהיה אחראי על שיתוף הפעולה בין הפועל לבין השותפות א.ס רמה"ש והפועל לב חוף השרון, ועל תכניות העבודה של השחקנים הצעירים בכל המחלקות.
כידוע, מי שעומד היום בראש הקבוצה הוא הבעלים, מתן אדלסון, בנה של האישה העשירה ביותר בישראל, מרים אדלסון. אם בהתחלה אדלסון לא הוציא סכומי כסף נכבדים על הקבוצה, עושה רושם שהשנה הוא החל לפתוח את הכיס, אחרי שראה את המתחרות שלו - הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, עושות מסע רכש מרשים, ולא נותר חייב כשהחל לשפוך סכומי כסף גדולים על הפרויקט החדש שלו בישראל, על מנת להתמודד עם היריבות שלו בצמרת הכדורסל הישראלי.
למעשה, עד כה, המשכורות של אדלסון רק על שחקנים העונה מסתכמות בסכום כולל של 4.125 מיליון דולר (כ-15 מיליון שקל), כאשר כאמור מדובר פה רק על שכר שחקנים, ללא כל ההוצאות הנלוות בלהחזיק מועדון. מדובר בהכפלה של התקציב מלפני שנתיים, אז אדלסון עדיין לא היה הבעלים של המועדון.
למרות זאת, נראה שעד כה מתן אדלסון לא משתולל כמו היריבים שלו, כאשר לעומת עופר ינאי בהפועל תל אביב וקבוצת המשקיעים במכבי תל אביב, שמשלמים משכורות עתק לחלק מהשחקנים ב-1.5 עד 2.5 מיליון דולר, אדלסון שומר על איפוק ומאזן יחסית בין השכר של שחקני הקבוצה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רועי כהן זה הכוכב העולה בענף הכדורסל (ל"ת)
    צהוב אבל הוגן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תיקון
    אוהד הפועל 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מנהל מקצועי, מנהל קבוצה. זה שונה בתכלית
    סגור