עסקי ספורט

הנבחרת האולימפית סיימה את דרכה: "לא חשבנו שנראה ככה"

הנבחרת האולימפית בכדורגל סיימה את דרכה בפריז לאחר הפסד 1:0 ליפן, בטורניר בו הציגה יכולת חלשה מהמצופה והשיגה נקודה אחת בלבד מתוך 9 אפשריות
מערכת ice |  1
רוי רביבו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הנבחרת האולימפית בכדורגל סיימה את דרכה אמש (שלישי) באולימפיאדת פריז 2024 לאחר הפסד 1:0 ליפן וסיימה את שלב הבתים במקום האחרון. הנבחרת הראתה יכולת חלשה בטורניר לאורך כל שלושת המשחקים. כאשר השיגה רק נקודה אחת בתיקו נגד נבחרת מאלי, מתוך 9 אפשריות.
הנבחרת נראתה אתמול יותר מאיימת מיפן אך זה לא הספיק כאשר גלוך, גנדלמן, תורג'מן ומדמון בעטו לשער אך סיפקו בעיטות חלשות למרכז השער שלא היוו בעיה לשוער היפני ובכדורגל כמו בכדורגל - אם לא כובשים, חוטפים. והפעם זה היה שער כואב בדקה ה-90 שקבע את תוצאת המשחק ואת סיום דרכה של הנבחרת באולימפיאדה. אגב גם אם ישראל הייתה מנצחת את המשחק, היא לא הייתה עולה לשלב הבא מכיוון שפרגוואי ניצחה את מאלי במשחק המקביל.
אחד משחקני הנבחרת אמר בסיום: "לא חשבנו שנחזור רק עם נקודה. לא חשבנו שנראה ככה. אף אחד לא הגיע כשהוא בטוח שעוברים את הבתים, ידענו שיהיה קשה, אבל האמנו שאנחנו שווים יותר, גם אם לא בנקודות לפחות ביכולת משכנעת יותר״.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אתם מופתעים
    רני 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא..השחקן המשמעותי ביותר בנבחרת אוסקר גלוך הגיע יומיים לפני המשחק בלי שהשתתף במחנה האימונים..לא צריך לעבוד על תיאום..על המערכים...זה נשגב מבינתי..ליאל עבדה אני עוד מבין הוא באמצע ליגה
    סגור