עסקי ספורט

ארטיום דולגופיאט: "המתעמלים שתומכים בפלסטינים מחוקים אצלי. לא מוכן לדבר איתם"

ארטיום דולגופיאט לא ממצמץ ואומר את מה שהוא חושב על היריבים העוינים בתחרות ונערך לשריקת הפתיחה שבסופה מי יודע? אולי יכבוש שוב את אליפות העולם
דוד זולדן | 
ארטיום דולגופיאט (צילום פייסבוק/ Artem Dolgopyat)
ארטיום דולגופיאט לא ממצמץ ואומר את מה שהוא חושב על הדמעות שלא הפסיקו לרדת אחרי שזכה באליפות העולם ב-7 באוקטובר ("תמונת הסבתא שנחטפה מהבית ישבה לי בראש"), ההתמודדות עם חוסר הביטחון ("אני היריב של עצמי") והמחיר שהוא משלם ("לקום כל יום עם כאבים מטורפים"). רגע לפני שינסה להפוך לישראלי הראשון שמשחזר זהב אולימפי, ארטיום דולגופיאט פותח את הלב ומוכן להתחייב רק על דבר אחד: "קיבלתי הוראה מארוסתי שאנחנו מתחתנים מיד אחרי האולימפיאדה".
"המצרך הכי חשוב מבחינתי בשלוש השנים של ההכנות האולימפיות היה הזמן - זו הסיבה שמיד חזרתי להתאמן אחרי המדליה בטוקיו. בלי חגיגות, בלי רשתות חברתיות שמפריעות לי לעבוד בשקט. אלו לא דברים שאני רוצה לבזבז עליהם אנרגיה. יש לי שגרת יום מאוד מסודרת. אני חי בבועה של עצמי, יחד עם המאמן סרגיי וייסבורג. כל דקה קריטית. לכן אני מרוכז רק באימונים ובהתאוששות. אותי לא יראו בהשקות. זה רק אני והמזרן. כל אימון מסייע לדיוק, לא לעשות טעות. זה על חודה של תנועה או נפילה".
הריאיון המלא פורסם בווינט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה