עסקי ספורט

מכבי ת"א בהסכם ענק: זו חברת התיירות שתטיס אותה למשחקים בחו"ל

חברת התיירות איסתא ספורט ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב, חתמו על חידוש חוזה שיתוף הפעולה המסחרי ביניהן, זו השנה השביעית ברציפות, במסגרתו חברת התיירות תמשיך לשמש כחברת הנסיעות הרשמית של המועדון, ותטיס את הקבוצה, השחקנים והצוות המקצועי לכל משחקיה ונסיעותיה בחו"ל במהלך העונה הקרובה
מערכת ice |  1
מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-25 (צילום פייסבוק/ Maccabi Tel Aviv FC)
חברת התיירות איסתא ספורט ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב, חתמו על חידוש חוזה שיתוף הפעולה המסחרי ביניהן, זו השנה השביעית ברציפות. במסגרת ההסכם, איסתא ספורט תמשיך לשמש כחברת הנסיעות הרשמית של המועדון, ותטיס את הקבוצה, השחקנים והצוות המקצועי לכל משחקיה ונסיעותיה בחו"ל במהלך העונה הקרובה.
שיתוף הפעולה בין איסתא ספורט למכבי תל אביב, שנמשך שבע שנים רצופות, הוכיח את עצמו כשותפות איתנה ואמינה, גם בתקופות מאתגרות כמו מגפת הקורונה ומלחמת חרבות ברזל. איסתא ספורט מספקת מענה לצרכי הקבוצה, לרבות טיסות, אירוח, לוגיסטיקה ושירותים נלווים.
כחלק מההסכם, איסתא ספורט תמשיך להציע לאוהדי מכבי תל אביב חבילות טיסה ואירוח רשמיות למשחקים הבינלאומיים של הקבוצה, הכוללות טיסות ישירות, בתי מלון וכרטיסים למשחקים.
המשחק הראשון של מכבי תל אביב במסגרת האירופית, מול סטיאווה בוקרשט ב-23 ביולי, יסמן את פתיחתה של עונת המשחקים. איסתא ספורט תטיס את הקבוצה לבוקרשט ותספק את כל השירותים הנלווים, על מנת להבטיח שהקבוצה תגיע למשחק מוכנה.
 עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "אנו גאים להמשיך את השותפות ארוכת השנים שלנו עם מכבי תל אביב, מועדון פאר בכדורגל הישראלי. אנו מאמינים ביכולותיה של הקבוצה להגיע להישגים מרשימים גם בעונה הקרובה, ונעשה כל שביכולתנו לתמוך בה ולספק לה את התנאים האופטימליים להצלחה."
דניאל לוי, סמנכ"ל מסחרי, מכבי תל אביב: "העובדה כי אנו ממשיכים לעונה שביעית עם איסתא ספורט בעצם אומרת הכל. מדובר בשותפה אמיתית לדרך, שעומדת בקנה אחד עם הסטנדרטים הגבוהים אותם הציב המועדון בכל הנוגע להתנהלותו, וחברת איסתא ספורט, שהיא המובילה בתחומה, מוכיחה פעם אחר פעם כי ביכולתה לעמוד בכל אתגר בכל תקופה, תוך שמירה על איכות ושירות גבוהים".
"גם השנה, למרות האתגרים הרבים", סיכם לוי: "ננסה לעזור לאוהדי הקבוצה להצטרף אלינו למשחקי הקבוצה באמצעות חבילות טיסה אותן תשווק איסתא ספורט לכלל האוהדים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איסתא נמחקה מהרשימה שלי (ל"ת)
    דוקטור אורי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור