עסקי ספורט

אייל ברקוביץ': "בלי עבודה קשה לא מגיעים לשום דבר"

על רקע בניית התכנית החדשה שלו ברשת 13, הגיע המגיש וכוכב הכדורגל לשעבר, להשקה של נעל הכדורגל החדשה של PUMA בפקטורי 54, והיה לו מסר מאוד ברור: "כישרון זה דבר טוב, אבל בלי עבודה קשה ובלי ערך - לא מגיעים לשום דבר. שום דבר"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
ענקית הספורט PUMA לפקטורי 54, השיקה נעל כדורגל חדשה, והזמינה את דור העתיד של הכדורגלנים הצעירים מהקבוצות המובילות בליגת העל להשקה, יחד עם כוכבי כדורגל ישראליים בעבר.
מדובר בנעל הכדורגל "פיוצ'ר" החדשה של פומה PUMA, וההשקה נערכה בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב. כאמור, להשקה, הוזמנו כ-20 כדורגלנים, הנחשבים לדור הבא של הכדורגל הישראלי, מהקבוצות המובילות בליגת העל לנוער: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה, מכבי חיפה, מכבי נתניה ועוד.
 
צילום: עדן עמית
דור הבא של הכדורגל הישראלי נהנה ממפגש אישי והרצאה של מגיש רשת 13 וכוכב הכדורגל לשעבר, אייל ברקוביץ', שחשף בפני הנערים על הקריירה שלו כצעיר בגילם, ועל המעבר בין שחקן נוער לשחק בוגר. עוד הגיעו לאירוע: יוסי איראני מבעלי פקטור 54, נציגי PUMA בישראל, כוכב העבר אבי נמני והמאמן ניר ברקוביץ' - אחיו של אייל.


אבי נמני, יוסי אירני ואבי נמני. צילום: עדן עמית
בין הכדורגלנים הצעירים היו: דניאל שדה ויהונתן עוז ממכבי פ"ת, יהלי זוהר, עמיר נמני וישי ברוש מהפועל ת"א, דניאל כהן וטוהר תאנה ממכבי נתניה, איתי מונטיאלגרה מטוברוק נתניה, יהלי מלכה, עומר דהן, איתי אהוד ואלעד אמיר ממכבי חיפה, ינאי יצחק מהפועל ירושלים, רון בנישתי, עידן ויינברג, יהלי וקנין וליאור מישנסקי ממכבי ת"א, עידו דוד ואראל שריקי ממכבי נתניה. 
במהלך השיחה, שיתף ברקוביץ' על העבודה הקשה שמביאה להצלחה, וגם מי שנחשב כוכב בגיל צעיר צריך להתמיד ולהשקיע כדי להצליח: "כולכם פה כי אתם מוכשרים", אמר אייל לקהל הצעיר שהגיע לשמוע אותו, "כישרון זה דבר טוב, אבל בלי עבודה קשה ובלי ערך - לא מגיעים לשום דבר. שום דבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה