עסקי ספורט

האם זה המנהיג של נבחרת ישראל באולימפיאדת פריז 2024?

השחקן בן ה-21, מסומן כאחד משחקני המפתח בנבחרת של גיא לוזון במשחקים האולימפיים בפריז. הבלם היה משמעותי גם בהצלחה של נבחרת הנוער במונדיאליטו וגם ביורו עם הנבחרת הצעירה אשתקד
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)
גיא לוזון שולף שפן בטורניר האולימפי שיחל בשבוע הבא בשם סתיו למקין שהיה מהגורמים המכריעים להצלחה של נבחרת הנוער והנבחרת הצעירה בקיץ שעבר.
במחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל תל אביב ניתן למצוא דוגמאות בולטות כמו אושר דוידה, עומר סניור וגם הבלם של הנבחרת האולימפית, סתיו למקין.
למקין, בן 21, אמור להיות אחד משחקני המפתח בנבחרת של גיא לוזון במשחקים האולימפיים בפריז שייפתחו בשבוע הבא. הבלם היה משמעותי גם בהצלחה של נבחרת הנוער במונדיאליטו וגם ביורו עם הנבחרת הצעירה בקיץ שעבר.
בניגוד לכוכבים רבים של נבחרת הנוער, למקין הצליח לגעת במהרה בתהילה כאשר כבר בקיץ שעבר מצא את עצמו במועדון גדול וחתם בשחטאר דונייצק. למקין נמכר מהפועל ת"א תמורת 750 אלף יורו וזכה לשכר של 450 אלף יורו בחוזה לחמש עונות. התפתחותו במועדון האוקראיני נבלמה בשל שתי פציעות וכעת לא ברור אם יישאר באוקראינה בעונה הבאה. לאחרונה נפוצו דיווחים שהוא עשוי לחזור דווקא למכבי ת"א.
קובי רפואה הוא המאמן שנתן לבלם הצעיר קרדיט בהפועל ת"א עוד לפני ההצלחה במונדיאליטו וכבר אז חשב שמדובר בבלם הבא של הכדורגל הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה